strategie ekonomiczne Najnowsze wiadomości i informacje

Cities: Skylines wkrótce otrzyma dodatek Concerts

Góral, 8 sierpnia 2017, 19:30

17 sierpnia ukaże się kolejny dodatek do gry Cities: Skylines. Tym razem, w ramach małego DLC zatytułowanego Concerts, otrzymamy możliwość organizowania koncertów.

Strategia Spinnortality pozwoli pokierować bezwzględną cyberpunkową korporacją

Adrian Werner, 19 lipca 2017, 11:21

Deweloper James Patton powoli kończy prace nad grą Spinnortality. Będzie to strategia, która pozwoli nam pokierować bezwzględną megakorporacją walczącą o wpływy w cyberpunkowej przyszłości.

The Colonists - zapowiedziano strategię o robotach kolonizujących obcą planetę

Adrian Werner, 19 lipca 2017, 09:30

Studio Codebyfire i firma Mode 7 Games zapowiedziały strategię ekonomiczną The Colonists, w której pokierujemy armią robotów mającą przygotować obcą planetę pod nadejście ludzkich kolonistów.

Transport Giant - PC-towa gra z 2004 roku ukazała się na PlayStation 4

Góral, 11 lipca 2017, 16:08

Na konsoli PlayStation 4 ukazała się dziś gra Transport Giant. Jest to strategia ekonomiczna, która oryginalnie pojawiła się na PC-tach w 2004 roku.

The Eldritch Zookeeper - zapowiedziano grę o zarządzaniu zoo pełnym potworów

Adrian Werner, 5 lipca 2017, 09:01

Studio Cranktrain zapowiedziało The Eldritch Zookeeper, czyli mieszankę strategii ekonomicznej i gry survivalowej, w której pokierujemy zarządcą ogrodu zoologicznego, gdzie zamiast zwierząt pokazywane są potwory wprost z horrorów Howarda Phillipsa Lovecrafta.

Cities: Skylines zmierza na PlayStation 4

Ender, 21 czerwca 2017, 19:10

Producenci Cities: Skylines ogłosili, że ten popularny tytuł, pozwalający nam wcielić się burmistrza tętniącej życiem metropolii, w połowie sierpnia pojawi się na konsoli PlayStation 4. Produkcja będzie dostępna w wersji cyfrowej, jak i w wydaniu pudełkowym.

Tropico 6 - pierwsze szczegóły

AlexB, 13 czerwca 2017, 14:10

Firma Kalypso Media podzieliła się kilkoma szczegółami na temat szóstej odsłony popularnej serii strategii ekonomicznych Tropico. Premiera tytułu, który zmierza na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One, przewidziana jest na 2018 rok.

Tropico 6 już oficjalnie

Movis, 13 czerwca 2017, 04:18

Podczas prezentacji przed konferencją PlayStation firma Kalypso Media pokazała pełny trailer gry Tropico 6. Deweloperem jest studio Limbic Entertainment, a premierę tytułu przewidziano na 2018 rok.

Seria Tropico powróci w 2018 roku

Vergil, 1 czerwca 2017, 18:17

Gracze tęskniący za wakacjami w tropikach mogą zacierać ręce. Firma Kalypso Media oficjalnie zapowiedziała kolejną odsłonę cyklu Tropico, która zmierza na komputery osobiste oraz na konsole Sony i Microsoftu.

TransRoad: USA – nowa strategia ekonomiczna studia Deck13

Ender, 31 maja 2017, 19:10

Niemieckie studio Deck13 i firma Astragon zapowiedziały nową strategię ekonomiczną, zatytułowaną TransRoad: USA. Produkcja, która ukaże się jeszcze w tym roku, pozwoli nam pokierować amerykańską firmą logistyczną, specjalizującą się w ciężarowym przewozie towarów.

Współtwórcy Theme Park i Theme Hospital opracują strategię ekonomiczną dla firmy Sega

Adrian Werner, 31 maja 2017, 09:20

Weterani mający na koncie takie gry jak Theme Park, Theme Hospital, The Movies i Startopia założyli nowe studio i wspólnie z firmą Sega pracują nad pecetową strategią ekonomiczną, która zostanie ujawniona w przyszłym roku.

Factorio - sprzedaż przekroczyła milion egzemplarzy

Adrian Werner, 28 maja 2017, 09:09

Czeski zespół Wube Software poinformował, że udało się mu sprzedać już ponad milion egzemplarzy Factorio, czyli strategii o budowaniu fabryk oraz ich obronie przed kosmitami. Projekt wciąż znajduje się w produkcji i można go kupić we wczesnym dostępie.

Zapowiedziano A-Train Classic, czyli strategię ekonomiczną studia Artdink

Adrian Werner, 20 maja 2017, 11:15

Japoński zespół Artdink zapowiedział A-Train Classic, czyli strategię ekonomiczną, która stanowić będzie powrót do korzeni cyklu.

Zapowiedziano Pizza Connection 3

Adrian Werner, 18 maja 2017, 13:42

Studio Gentlymad i firma Assemble Entertainment zapowiedziały Pizza Connection 3, czyli nową odsłonę serii strategii ekonomicznych traktujących o zarządzaniu pizzeriami.

Zapowiedziano Surviving Mars - symulator budowy kolonii kosmicznej

Entelarmer, 12 maja 2017, 12:07

Firma Paradox Interactive zapowiedziała nowy projekt studia Haemimont Games. W Surviving Mars gracze rozpoczną zasiedlanie Marsa i postarają się stworzyć sprawnie funkcjonująca kolonię. Gra zadebiutuje na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation.

Domina - gra o zarządzaniu szkołą gladiatorów zadebiutuje 4 kwietnia

Adrian Werner, 26 marca 2017, 10:39

Studio DolphinBarn ogłosiło, że 4 kwietnia do sprzedaży trafi gra Domina, czyli pecetowa strategia traktująca o prowadzeniu szkoły gladiatorów w starożytnym Rzymie.

Megaquarium nową strategią autorów Big Pharma

Adrian Werner, 25 marca 2017, 06:45

Znane z Big Pharma studio Twice Circled zapowiedziało Megaquarium, czyli strategię ekonomiczną, w której wcielimy się we właściciela oceanarium.

Bit City - ukazała się mobilna strategia ekonomiczna autorów Tiny Tower

Adrian Werner, 15 marca 2017, 12:30

Specjalizujące się w mobilnych strategiach ekonomicznych studio NimbleBit wypuściło właśnie swoją kolejną produkcję w postaci gry Bit City. Pozwala ona użytkownikom systemów iOS i Android na zabawę w budowanie wirtualnych miast.

Mass Transit czwartym dużym dodatkiem do Cities: Skylines

Adrian Werner, 1 marca 2017, 09:05

Zespół Colossal Order i firma Paradox Interactive zapowiedziały dodatek Cities: Skylines - Mass Transit. Skoncentruje się on na dodaniu nowych opcji związanych z komunikacją miejską.

RollerCoaster Tycoon Touch trafiło na App Store

Adrian Werner, 24 lutego 2017, 16:23

Do dystrybucji w usłudze App Store trafiła gra RollerCoaster Tycoon Touch, czyli najnowsza odsłona słynnego cyklu strategii ekonomicznych traktujących o zarządzaniu lunaparkami.

Railway Empire - zapowiedziano strategię ekonomiczną od autorów Patrician IV

Adrian Werner, 24 lutego 2017, 10:36

Studio Gaming Minds i firma Kalypso Media zapowiedziały grę Railway Empire. Będzie to strategia ekonomiczna, w której zajmiemy się rozbudową sieci połączeń kolejowych w Stanach Zjednoczonych w XIX i XX wieku.

RollerCoaster Tycoon Classic - konwersja dwóch pierwszych odsłon serii trafiła na iOS i Androida

Adrian Werner, 1 stycznia 2017, 16:04

Do sprzedaży w usługach App Store i Google Play trafiła gra RollerCoaster Tycoon Classic, czyli produkcja łącząca w jedną całość dwie pierwsze odsłony klasycznego pecetowego cyklu strategii ekonomicznych.

Kingdom and Castles - byli pracownicy Maxis pracują nad strategią o budowaniu miasteczka

Adrian Werner, 3 grudnia 2016, 06:30

Założone przez ludzi, którzy pracowali m.in. nad Spore, Journey i Abzu, studio Lion Shield zapowiedziało grę Kingdom and Castles. Ma to być strategia czasu rzeczywistego, w której zajmiemy się rozwojem niewielkiej wioski, a jednocześnie będziemy musieli także budować zamki w celu odpierania regularnych ataków wikingów i smoków.

Zapowiedziano Tavern Keeper - grę o zarządzaniu gospodą fantasy od autorów Game Dev Tycoon

Adrian Werner, 26 listopada 2016, 14:38

Autorzy Game Dev Tycoon pracują nad nową produkcją, zatytułowaną Tavern Keeper. Będzie to strategia ekonomiczna, w której wcielimy się we właściciela karczmy, wybudowanej w pełnej potworów i magii krainie fantasy.

Cities: Skylines - Natural Disasters zadebiutuje 29 listopada

Góral, 22 listopada 2016, 18:54

Natural Disasters, trzeci dodatek do Cities: Skylines, ukaże się w cyfrowej dystrybucji 29 listopada - poinformowała firma Paradox Interactive. Przy okazji opublikowano nowy dziennik dewelopera.

Premiera Planet Coaster

Entelarmer, 17 listopada 2016, 21:05

Dziś debiutuje gra Planet Coaster - nowe dzieło studia Frontier Developments. Symulator parku rozrywki od twórców Elite: Dangerous i cyklu RollerCoaster Tycoon nie doczekał się zbyt licznych recenzji, ale dotychczasowe opinie pozwalają twierdzić, że zespół sprostał oczekiwaniom graczy.

Transport Fever zadebiutowało w dystrybucji cyfrowej

Adrian Werner, 8 listopada 2016, 11:44

Do sprzedaży trafiła gra Transport Fever, czyli pecetowa strategia ekonomiczna w stylu Transport Tycoon. Polacy na razie mogą ją kupić tylko w dystrybucji cyfrowej, a wydanie pudełkowe ukaże się w przyszłym tygodniu.

Transport Fever - strategia ekonomiczna studia Urban Games ukaże się w listopadzie

Adrian Werner, 13 października 2016, 12:25

Zespół Urban Games poinformował, że strategia ekonomiczna Transport Fever ukaże się 8 listopada. Twórcy opublikowali również obszerną prezentację video, pokazującą grę w akcji.

The Shrouded Isle - nadchodzi strategia o zarządzaniu miasteczkiem kultystów

Adrian Werner, 9 października 2016, 14:44

Autorzy Moon Hunters, czyli ludzie ze studia Kitfox Games, poinformowali, że ich następną grą będzie strategia ekonomiczna The Shrouded Isle. Wcielimy się w niej w burmistrza mieściny kultystów wybudowanej na grobowcach prastarych bóstw, a do naszych zadań należeć będzie m.in. wybieranie, kto z mieszkańców zostanie złożony w ofierze.

Production Line - nadchodzi strategia o produkcji samochodów od autorów Democracy i Gratuitous Space Battles

Adrian Werner, 30 września 2016, 10:55

Ludzie ze studia Positech Games, czyli autorzy cykli Democracy i Gratuitous Space Battles, zapowiedzieli strategię ekonomiczną Production Line, w której wybudujemy fabrykę samochodów i spróbujemy maksymalnie zoptymalizować cały proces konstruowania aut.

Silicon Valley: Billionaire - mobilny podbój Doliny Krzemowej rozpoczniemy w październiku

Adrian Werner, 28 września 2016, 12:12

Studio Nanoo poinformowało, że kończy prace nad mobilną strategią Silicon Valley: Billionaire. Gracz obejmie w niej kontrolę nad małym przedsiębiorstwem technologicznym i jego zadaniem będzie przeobrażenie go w potentata branży.

Nadchodzi Project Automata - strategia ekonomiczna w stylu Transport Tycoon i Industry Giant

Adrian Werner, 27 września 2016, 11:15

Zespół Dapper Penguin pracuje nad strategią ekonomiczną Project Automata, która powstaje z myślą o fanach Transport Tycoon i Industry Giant. Autorzy udostępnili już demo wersji alfa i zbierają obecnie głosy na Steam Greenlight.

Con Man: The Game - premiera strategii o organizowaniu konwentów

Adrian Werner, 28 sierpnia 2016, 12:19

Do dystrybucji w usługach App Store i Google Play trafiła gra Con Man: The Game, czyli mobilna strategia ekonomiczna, pozwalająca na wcielenie się w organizatora konwentów. Produkcja bazuje na licencji komediowego serialu Con Man.

Paradox Interactive zapowiada trzeci dodatek do Cities: Skylines - Natural Disasters

Entelarmer, 18 sierpnia 2016, 15:00

Firma Paradox Interactive zapowiedziała Natural Disasters - kolejne rozszerzenie do strategii studia Colossal Order zatytułowanej Cities: Skylines. Tym razem gracze będą musieli poradzić sobie z bogatym repertuarem niszczycielskich katastrof naturalnych.

Planet Coaster w listopadzie na komputerach PC

Ender, 17 sierpnia 2016, 17:36

Twórcy gry Planet Coaster podali jej ostateczną datę premiery na komputerach PC, która wyznaczona została na połowę listopada tego roku. Produkcja jest kompleksowym symulatorem budowania kolejek górskich oraz zarządzania parkiem rozrywki.

Patch 2.0 do Prison Archtect będzie ostatnim dużym. Następna gra Introversion to Scanner Sombre

Adrian Werner, 28 lipca 2016, 13:45

Studio Introversion ujawniło zawartość patcha 2.0 do Prison Architect i poinformowało, że będzie to ostatnia duża aktualizacja do tego tytułu. Po jej wydaniu zespół zajmie się produkcją gry eksploracyjnej Scanner Sombre.

The Guild 3 - nowe screeny oraz informacje

Adrian Werner, 26 czerwca 2016, 12:39

Na stronie strategii The Guild 3 opublikowano nowe screeny oraz artykuł opisujący zaskakująco rozbudowany system sztucznej inteligencji, który ma napędzać zachowania postaci w grze.

Game Studio Tycoon 3 - zadebiutowała mobilna strategia o tworzeniu gier

Adrian Werner, 5 czerwca 2016, 10:45

Do sprzedaży w usługach App Store i Google Play trafiło Game Studio Tycoon 3, czyli strategia ekonomiczna, w której możemy się sprawdzić w roli szefa studia deweloperskiego zajmującego się produkcją gier.

Premiera Offworld Trading Company - strategii ekonomicznej autorstwa Sorena Johnsona

Jakub Mirowski, 29 kwietnia 2016, 09:22

Na PC zadebiutowała dziś gra Offworld Trading Company - strategia ekonomiczna studia Mohawk Games i firmy Stardock, w której zakładamy firmę na Marsie i próbujemy zwalczyć konkurencję na nowym rynku. Autorem projektu jest Soren Johnson, najlepiej znany z prac nad Sid Meier's Civilization IV.

Transport Fever - zapowiedziano strategię ekonomiczną od twórców Train Fever

Góral, 11 kwietnia 2016, 14:53

Studio Urban Games zapowiedziało grę Transport Fever. Będzie to strategia ekonomiczna na komputery osobiste, skupiająca się na tworzeniu infrastruktury transportowej obejmującej kolej, lotnictwo i nie tylko.

Parkitect - duchowy spadkobierca Rollercoaster Tycoon trafi 5 maja do Steam Early Access

Adrian Werner, 10 kwietnia 2016, 14:32

Studio Texel Raptor poinformowało, że 5 maja do sprzedaży w Steam Early Access trafi gra Parkitect, czyli strategia ekonomiczna o zarządzaniu lunaparkiem, która stanowi rozwinięcie pomysłów z dwóch pierwszych odsłon cyklu Rollercoaster Tycoon.

Offworld Trading Company - nowa strategia projektanta Civilization IV ukaże się 28 kwietnia

Adrian Werner, 9 kwietnia 2016, 15:02

Firma Stardock i studio Mohawk Games ogłosiły, że 28 kwietnia do sprzedaży trafi Offworld Trading Company, czyli strategia ekonomiczna utrzymana w klimatach science-fiction, którą opracował Soren Johnson - główny projektant Sid Meier’s Civilization IV.

Marketing & Malpractice pierwszym dodatkiem do Big Pharma

Adrian Werner, 1 kwietnia 2016, 10:30

Studio Twice Circled zapowiedziało Big Pharma: Marketing & Malpractice, czyli pierwszy dodatek do zeszłorocznej strategii o zarządzaniu firmą farmaceutyczną.

RollerCoaster Tycoon World zadebiutuje 30 marca, ale w usłudze wczesnego dostępu

Jakub Mirowski, 25 marca 2016, 17:39

RollerCoaster Tycoon World - gra, której premiera przekładana jest już od początku ubiegłego roku - ostatecznie trafi do graczy 30 marca... ale w usłudze wczesnego dostępu, o którym wcześniej nie było mowy.

Planet Coaster – zobacz gameplay z wersji alfa

Arantasar, 21 marca 2016, 19:40

Deweloperzy ze studia Frontier Developments udostępnili wybranym portalom i redakcjom fragment wersji alfa gry Planet Coaster – duchowego spadkobiercy serii RollerCoaster Tycoon. W związku z tym w sieci pojawiły się zapisy poszczególnych prezentacji rozgrywki. Część z nich możecie zobaczyć w rozwinięciu wiadomości. Tytuł ma ukazać się pod koniec 2016 roku.

Disney Magic Kingdoms - zapowiedziano strategię ekonomiczną

Adrian Werner, 11 marca 2016, 11:08

Studio Gameloft poinformowało, że pracuje nad grą Disney Magic Kingdoms, czyli mobilną strategią ekonomiczną, w której będziemy zarządzali wesołym miasteczkiem zamieszkanym przez postacie z filmów animowanych wytwórni Disney.

Zapowiedziano Urban Empire, czyli nietypową strategię o zarządzaniu miastem

Adrian Werner, 11 marca 2016, 09:29

Firma Kalypso Media ujawniła strategię Urban Empire, pozwalającą pokierować rozwojem miasta na przestrzeni dwóch stuleci. W przeciwieństwie do typowych przedstawicieli tego gatunku, gra położy duży nacisk na zakulisowe rozgrywki rodziny, z której wywodzić się będą burmistrzowie.

Wieści ze świata (Anno 2205, Rocket League, Rainbow Six: Siege) 1/3/2016

Draug, 1 marca 2016, 14:05

Dziś piszemy o premierze DLC Tundra do Anno 2205, zapowiedzi wydania pudełkowego Rocket League na PS4 i XOne oraz aktualizacji 2.2 do gry Rainbow Six: Siege. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Premiera Life in Bunker - strategii ekonomicznej w stylu Fallout Shelter

Adrian Werner, 26 lutego 2016, 11:17

Do sprzedaży trafiła gra Life in Bunker, czyli strategia ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest zarządzanie niewielką społecznością żyjącą w schronie przeciwatomowym.

Zapowiedziano Project Highrise - symulator wieżowca w stylu SimTower

Adrian Werner, 24 lutego 2016, 13:08

Autorzy 1849 pracują nad grą Projekt Highrise, którą pomyślano jako następcę kultowego SimTower. Oznacza to, że otrzymamy strategię ekonomiczną pozwalającą zbudować współczesny wieżowiec.