Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

zwolnienia / zatrudnienia - sprzęt i technologie

„Przyjąłem wiele ciosów i krytyki”. Bolesne doświadczenia nie przeszkadzają Larsowi Wingeforsowi w szefowaniu Embracer Group i kontynuowaniu wizji firmy
„Przyjąłem wiele ciosów i krytyki”. Bolesne doświadczenia nie przeszkadzają Larsowi Wingeforsowi w szefowaniu Embracer Group i kontynuowaniu wizji firmy

Jakub Błażewicz, 24 kwietnia 2024, 14:42

Lars Wingefors przyznaje, że zasługuje na krytykę swoich działań, ale wciąż wierzy w wizję Embracer Group.

„Mamy nadzieję, że wszyscy szybko znajdą pracę”. Twórcy RPG Gloomhaven wypuścili demo nowej gry i tego samego dnia zwolnili ponad połowę pracowników
„Mamy nadzieję, że wszyscy szybko znajdą pracę”. Twórcy RPG Gloomhaven wypuścili demo nowej gry i tego samego dnia zwolnili ponad połowę pracowników

Jakub Błażewicz, 24 kwietnia 2024, 12:09

Po prawie roku bez wydawcy demo turowego RPG Ironmarked trafiło na Steama, a z pracą pożegnała się połowa twórców ze studia Flaming Fowls.

Zwolnienia u właściciela Rockstar Games, 2K i Private Division. Pod topór idzie szereg niezapowiedzianych gier i projektów
Zwolnienia u właściciela Rockstar Games, 2K i Private Division. Pod topór idzie szereg niezapowiedzianych gier i projektów

Adrian Werner, 17 kwietnia 2024, 09:44

Firma Take Two Interactive ogłosiła duże zwolnienia. W ramach oszczędności skasowano także kilka nieujawnionych projektów. Jeszcze niedawno Take-Two zarzekało się, że „nie planuje takich działań”.

Twórca hitowego survivalu State of Decay obwinia pracowników o upadek swojego najnowszego studia
Twórca hitowego survivalu State of Decay obwinia pracowników o upadek swojego najnowszego studia

Maciej Gaffke, 13 kwietnia 2024, 11:48

Jeff Strain, który ma w swoim dorobku taki hit, jak survival State of Decay, obwinił pracowników za zamknięcie swojego studia Possibility Space.

„Pomyłki, których można uniknąć”. Twórca Baldur’s Gate 3 twierdzi, że w branży nie ma miejsca na masowe zwolnienia
„Pomyłki, których można uniknąć”. Twórca Baldur’s Gate 3 twierdzi, że w branży nie ma miejsca na masowe zwolnienia

Kamil Kleszyk, 6 kwietnia 2024, 12:41

Reżyser wydawniczy Larian Studios, Michael Douse, odniósł się do trapiącej branżę gier fali zwolnień, nazywając ją „chorą”. Deweloper uważa, iż nieprawdą jest, że zwolnień nie można uniknąć.

Zwolnienia u twórców CoH3. Relic próbuje przetrwać w „coraz bardziej niestabilnej branży”
Zwolnienia u twórców CoH3. Relic próbuje przetrwać w „coraz bardziej niestabilnej branży”

Marcin Bukowski, 5 kwietnia 2024, 11:47

Po niedawnym rozwodzie z firmą Sega, Relic Entertainment poinformowało o kolejnych zwolnieniach. Tym razem ze studiem pożegnało się 41 osób.

Nie trzeba było długo czekać na potwierdzenie zwolnień w Gearbox. Przejęcie przez Take-Two ma swoje konsekwencje
Nie trzeba było długo czekać na potwierdzenie zwolnień w Gearbox. Przejęcie przez Take-Two ma swoje konsekwencje

Adrian Werner, 3 kwietnia 2024, 13:33

Przejęcie studia Gearbox przez firmę Take-Two Interactive poskutkuje wieloma zwolnieniami w pierwszym z tych podmiotów.

Embracer zwalnia tempo po zażegnaniu wielkiego kryzysu. Jest „zdecydowanie za wcześnie”, żeby kupować kolejne studia
Embracer zwalnia tempo po zażegnaniu wielkiego kryzysu. Jest „zdecydowanie za wcześnie”, żeby kupować kolejne studia

Kamil Kleszyk, 29 marca 2024, 17:34

Dyrektor generalny Embracer Group, Lars Wingefors, ogłosił, że szwedzka spółka dopiero zakończyła proces restrukturyzacji i nie jest jeszcze gotowa na przejmowanie kolejnych studiów.

Z zespołu Baldur's Gate 3 odszedł specjalista od wampirów i szkieletów. To jemu zawdzięczamy postać Astariona
Z zespołu Baldur's Gate 3 odszedł specjalista od wampirów i szkieletów. To jemu zawdzięczamy postać Astariona

Kamil Kleszyk, 29 marca 2024, 14:53

Trwającą blisko dekadę przygodę z Larian Studios zakończył właśnie scenarzysta Stephen Rooney. Twórca odpowiadał m.in. za kwestie Astariona w Baldur’s Gate 3.

Rewolucje u twórców Company of Heroes i Total War. Sega sprzedała studio Relic i dokonała zwolnień w Creative Assembly
Rewolucje u twórców Company of Heroes i Total War. Sega sprzedała studio Relic i dokonała zwolnień w Creative Assembly

Kamil Kleszyk, 28 marca 2024, 10:32

Studio Relic Entertainment rozstało się z firmą Sega. Twórcy serii Company of Heroes i Dawn of War postawili na niezależność. Wydawca dokonał też zwolnień w studiu Creative Assembly.

Twórcy remake'ów Crasha i Spyro idą w niezależność. Chcą kontynuować współpracę z Microsoftem, najpewniej przy Spyro 4
Twórcy remake'ów Crasha i Spyro idą w niezależność. Chcą kontynuować współpracę z Microsoftem, najpewniej przy Spyro 4

Adrian Werner, 27 marca 2024, 20:23

Toys for Bob stało się kolejnym studiem, które ucierpiało na zwolnieniach w firmie Microsoft. Początkowo niektórzy nawet podejrzewali, że zostało zamknięte.

„Prowadzimy biznes”. Phil Spencer uważa, że gry ekskluzywne są nieopłacalne, a zwolnienia w Activision były niezbędne
„Prowadzimy biznes”. Phil Spencer uważa, że gry ekskluzywne są nieopłacalne, a zwolnienia w Activision były niezbędne

Zuzanna Domeradzka, 26 marca 2024, 20:41

Phil Spencer wypowiedział się na temat niedawnych zwolnień m.in. w nabytym przez Microsoft Activision Blizzard. Twierdzi, że udostępnianie wydanych już gier na wyłączność na nowe platformy jest niezbędne dla rozwoju marki.

Od 24 lat studio Cryptic tworzy świetne gry MMORPG. Teraz znajduje się na skraju zagłady
Od 24 lat studio Cryptic tworzy świetne gry MMORPG. Teraz znajduje się na skraju zagłady

Kamil Kleszyk, 22 marca 2024, 13:58

Studio Cryptic, twórcy m.in. Star Trek Online oraz Neverwinter, to kolejny zasłużony zespół, który po przejęciu przez grupę Embracer powoli znika z mapy światowego gamedevu.

„Chciwość wydawców pie**** wszystko od zawsze”. Swen Vincke skrytykował plagę zwolnień w branży gier, odbierając nagrodę dla Baldur’s Gate 3
„Chciwość wydawców pie**** wszystko od zawsze”. Swen Vincke skrytykował plagę zwolnień w branży gier, odbierając nagrodę dla Baldur’s Gate 3

Zuzanna Domeradzka, 21 marca 2024, 20:10

Podczas rozdania nagród na gali Game Developer Choice Awards 2024 CEO Larian Studios wypowiedział się na temat plagi zwolnień przetaczającej się przez branżę gier. Swen Vincke nie szczędził ostrych słów.

Kolejny współtwórca Cyberpunka 2077 zmienił barwy. Migracja pomiędzy CD Projekt Red i Techlandem trwa
Kolejny współtwórca Cyberpunka 2077 zmienił barwy. Migracja pomiędzy CD Projekt Red i Techlandem trwa

Zuzanna Domeradzka, 20 marca 2024, 22:17

Jeden ze scenarzystów Cyberpunka 2077 i dodatku Phantom Liberty odszedł ze studia CD Projekt Red. Zasilił on szeregi innego dużego polskiego zespołu deweloperskiego, Techlandu.

Przez 30 lat współtworzyła potęgę PlayStation, teraz dołączyła do Electronic Arts. Connie Booth będzie odpowiadać za RPG akcji
Przez 30 lat współtworzyła potęgę PlayStation, teraz dołączyła do Electronic Arts. Connie Booth będzie odpowiadać za RPG akcji

Jakub Błażewicz, 20 marca 2024, 16:55

Wiemy, dokąd udała się Connie Booth po rozstaniu z PlayStation. Producentka dołączyła do Electronic Arts, a jednym z jej zadań będzie „rewitalizacja” BioWare.

„To okropni i chciwi ludzie”. Twórca Dwarf Fortress nie kryje braku sympatii dla osób odpowiedzialnych za masowe zwolnienia w branży
„To okropni i chciwi ludzie”. Twórca Dwarf Fortress nie kryje braku sympatii dla osób odpowiedzialnych za masowe zwolnienia w branży

Jakub Błażewicz, 20 marca 2024, 13:50

Nawet taki miłośnik krasnoludów jak twórca Dwarf Fortress uważa, że osoby odpowiedzialne za zwolnienia to „okropni ” i „bardzo chciwi ludzie”.

Deweloperzy GTA 6 komentują powrót pracowników do biur. „Utrata kluczowych osób byłaby dla gry czymś bardzo, bardzo złym”
Deweloperzy GTA 6 komentują powrót pracowników do biur. „Utrata kluczowych osób byłaby dla gry czymś bardzo, bardzo złym”

Adrian Werner, 20 marca 2024, 12:44

Decyzja o zakończeniu pracy zdalnej w studiu Rockstar Games wywołała negatywne reakcje deweloperów. Część obawia się, że przez to zespół może stracić niektórych kluczowych pracowników.

Zwolnienia w branży gier. Aktualizowana lista studiów dotkniętych redukcjami w 2024 roku
Zwolnienia w branży gier. Aktualizowana lista studiów dotkniętych redukcjami w 2024 roku

Adrian Werner, 18 marca 2024, 12:41

Skala zwolnień w branży gier poraża. Ten regularnie aktualizowany artykuł pozwoli Wam się połapać w tym, jakie studia dotknęły redukcje w tym roku.

„Nie mam do powiedzenia nic pozytywnego o Electronic Arts”. Reżyser Battlefielda 7 wymownie skomentował swoje odejście
„Nie mam do powiedzenia nic pozytywnego o Electronic Arts”. Reżyser Battlefielda 7 wymownie skomentował swoje odejście

Kamil Kleszyk, 16 marca 2024, 10:25

Marcus Lehto, który niedawno zakończył swoją przygodę z firmą Electronic Arts, nie ma zbyt dobrego zdania o byłych już pracodawcach.

Ktoś musiał zapłacić za fatalną premierę strzelanki PayDay 3. Padło na prezesa Starbreeze, który pożegnał się dziś z pracą
Ktoś musiał zapłacić za fatalną premierę strzelanki PayDay 3. Padło na prezesa Starbreeze, który pożegnał się dziś z pracą

Maciej Gaffke, 12 marca 2024, 19:27

Ze studiem Starbreeze pożegnał się CEO Tobias Sjögren. Jego zwolnienie jest związane z kiepską premierą gry PayDay 3.

Battlefield 7 stracił kolejnego reżysera. To już trzeci mocny cios dla projektu w odstępie kilku miesięcy
Battlefield 7 stracił kolejnego reżysera. To już trzeci mocny cios dla projektu w odstępie kilku miesięcy

Kamil Kleszyk, 11 marca 2024, 16:05

Marcus Lehto, który od dwóch lat pracował nad kampanią fabularną w Battlefield 7, zakończył współpracę z firmą Electronic Arts. Nie on jedyny rozstał się z projektem w ostatnim czasie.

Pod nosem Microsoftu pracownicy Activision stworzyli największy gamingowy związek zawodowy w Stanach Zjednoczonych
Pod nosem Microsoftu pracownicy Activision stworzyli największy gamingowy związek zawodowy w Stanach Zjednoczonych

Maciej Gaffke, 9 marca 2024, 12:07

Pracownicy Activision postanowili stworzyć swój związek zawodowy pod skrzydłami Microsoftu. Gigant z Redmond zgodził się na funkcjonowanie takiego zrzeszenia w swoich strukturach.

RPG współtworzone przez ojca Zapomnianych Krain okazało się na tyle słabe i niepopularne, że po miesiącu zostało „zawieszone do odwołania”
RPG współtworzone przez ojca Zapomnianych Krain okazało się na tyle słabe i niepopularne, że po miesiącu zostało „zawieszone do odwołania”

Marcin Przała, 6 marca 2024, 21:00

Studio Spearhead Games wstrzymało pracę nad grą RPG Unforetold: Witchstone. Ponadto firma zwolniła większość pracowników, tłumacząc się kiepską sytuacją finansową. Tej z pewnością nie pomógł kiepski wynik tytułu we wczesnym dostępie.

Marc Messenger opuścił Blizzarda. To reżyser pamiętnych cinematików z WoW-a
Marc Messenger opuścił Blizzarda. To reżyser pamiętnych cinematików z WoW-a

Jakub Błażewicz, 6 marca 2024, 14:03

Reżyser filmowy Marc Messenger miał rozstać się z firmą Blizzard Entertainment na początku roku, po ponad 16 latach pracy m.in. nad kinowymi zwiastunami World of Warcraft.

Dragon Age: Dreadwolf z premierą zaplanowaną na 2024 rok. BioWare jest jej całkiem pewne (plotka)
Dragon Age: Dreadwolf z premierą zaplanowaną na 2024 rok. BioWare jest jej całkiem pewne (plotka)

Kamil Kleszyk, 1 marca 2024, 16:03

Wygląda na to, że plaga zwolnień, jaka dotknęła firmę Electronic Arts, nie storpeduje prac nad nowymi odsłonami serii Mass Effect i Dragon Age.

John Romero ubolewa nad stanem branży gier. „Nigdy czegoś takiego nie widziałem”
John Romero ubolewa nad stanem branży gier. „Nigdy czegoś takiego nie widziałem”

Adrian Werner, 1 marca 2024, 11:53

Legendarny John Romero, twórca Dooma i Quake'a, jest zaniepokojony sytuacją w branży gier i niespotykaną wcześniej skalą zwolnień.

„Śmierć poprzez 1000 cięć”. Sony w dwa lata miało „zabić” studio Firesprite, a teraz zwalnia jego pracowników
„Śmierć poprzez 1000 cięć”. Sony w dwa lata miało „zabić” studio Firesprite, a teraz zwalnia jego pracowników

Maciej Gaffke, 29 lutego 2024, 20:30

W należącym do Sony studiu Firesprite miało dochodzić do dyskryminacji i zastraszania. Serwis Eurogamer przedstawił relacje byłych pracowników firmy.

EA skasowało Mandalorianina od twórców Star Wars Jedi. Wydawca zwalnia w sumie 670 osób
EA skasowało Mandalorianina od twórców Star Wars Jedi. Wydawca zwalnia w sumie 670 osób

Adrian Werner, 29 lutego 2024, 09:41

EA tnie koszty. Firma skasowała grę FPS z Mandalorianinem, nad którą pracowało studio Respawn Entertainment. Zamknięto również zespół pracujący nad kampanią w grze Battlefield 7.

Sony Interactive Entertainment zwalnia i zamyka. Insomniac Games wydało komunikat, a twórcy Horizon tracą 10% załogi
Sony Interactive Entertainment zwalnia i zamyka. Insomniac Games wydało komunikat, a twórcy Horizon tracą 10% załogi

Marcin Przała, 29 lutego 2024, 08:59

Sony to kolejny gigant branży gier wideo, który przeprowadził masowe zwolnienia. Redukcja etatów objęła największe studia firmy, czyli Naughty Dog i Insomniac Games.

667 mln dolarów od fanów nie uchroniło twórców Star Citizena od zwolnień. Pracownicy mówią o „wysoce toksycznej firmie
667 mln dolarów od fanów nie uchroniło twórców Star Citizena od zwolnień. Pracownicy mówią o „wysoce toksycznej firmie"

Kamil Kleszyk, 29 lutego 2024, 07:55

Plaga zwolnień nie ominęła twórców Star Citizen. Odpowiedzialne za najdroższą grę w historii studio rozstało się z szeregiem pracowników, aczkolwiek dalej prowadzi rekrutację.

Twórcy Until Dawn, Little Nightmares i Dark Pictures w dużych opałach. Supermassive Games straciło 90 deweloperów
Twórcy Until Dawn, Little Nightmares i Dark Pictures w dużych opałach. Supermassive Games straciło 90 deweloperów

Maciej Gaffke, 26 lutego 2024, 19:39

Przetaczające się przez branżę zwolnienia nie ominęły studia Supermassive Games. Firma znana z horrorów pokroju Until Dawn czy The Quarry odprawiła 90 pracowników.

„Wiele firm pracuje w trybie przetrwania”, twierdzi Jason Schreier. Historia Cyberpunka 2077 stanowi promyk nadziei dla deweloperów
„Wiele firm pracuje w trybie przetrwania”, twierdzi Jason Schreier. Historia Cyberpunka 2077 stanowi promyk nadziei dla deweloperów

Kamil Kleszyk, 17 lutego 2024, 09:30

W trakcie tegorocznej gali D.I.C.E. Awards dało się wyczuć ponury klimat związany z trudną sytuacją, w jakiej znalazło się wielu deweloperów. Tak przynajmniej uważa dziennikarz Jason Schreier.

Samodzielny dodatek do RPG Disco Elysium trafił do kosza. Studio ZA/UM nie umknęło fali zwolnień
Samodzielny dodatek do RPG Disco Elysium trafił do kosza. Studio ZA/UM nie umknęło fali zwolnień

Zuzanna Domeradzka, 16 lutego 2024, 21:33

Niezapowiedziany, samodzielny dodatek do Disco Elysium został skasowany. Studio ZA/UM mierzy się również ze zwolnieniami.

Nie tylko Deus Ex. Embracer skasował prawie 30 gier
Nie tylko Deus Ex. Embracer skasował prawie 30 gier

Adrian Werner, 15 lutego 2024, 12:58

Nowy Deux Ex nie był jedyną ofiarą czystek w grupie Embracer. Koncern miał w sumie skasować aż 29 niezapowiedzianych gier.

Twórcy Helldivers 2 nie zwalniają i szukają nowych pracowników, żeby przyspieszyć rozwój gry
Twórcy Helldivers 2 nie zwalniają i szukają nowych pracowników, żeby przyspieszyć rozwój gry

Jakub Błażewicz, 15 lutego 2024, 10:40

Zespół Arrowhead Game Studios nieco się powiększy, by szybciej dostarczyć nową zawartość do wielkiego hitu lutego – Helldivers 2.

Premiera Homeworld 3 opóźniona. W studiu Blackbird Interactive doszło do zwolnień
Premiera Homeworld 3 opóźniona. W studiu Blackbird Interactive doszło do zwolnień

Hubert Śledziewski, 15 lutego 2024, 08:44

Wyczekiwana strategia Homeworld 3 zaliczyła obsuwę niemal na ostatniej prostej przed premierą. Gra ukaże się ok. dwa miesiące później, niż zaplanowano.

Znienawidzony reżyser narracji WoW odszedł z Blizzarda
Znienawidzony reżyser narracji WoW odszedł z Blizzarda

Jakub Błażewicz, 14 lutego 2024, 09:45

Steve Danuser potwierdził, że nie jest już reżyserem narracji World of of Warcraft, co bynajmniej nie zmartwiło większości fanów Azeroth.

Tworzenie gier to za duże ryzyko. Deweloperzy komentują masowe zwolnienia
Tworzenie gier to za duże ryzyko. Deweloperzy komentują masowe zwolnienia

Jakub Błażewicz, 13 lutego 2024, 13:44

Masowe zwolnienia w branży to tylko po części efekt przesadnego rozrostu rynku w czasach pandemii. Zdaniem deweloperów tworzenie gier stało się kosztowne i ryzykowne.

„Strzelanka AAA dla jednego gracza to okropny pomysł”. Twórcy Immortals of Aveum o porażce gry i zwolnieniach
„Strzelanka AAA dla jednego gracza to okropny pomysł”. Twórcy Immortals of Aveum o porażce gry i zwolnieniach

Jakub Błażewicz, 13 lutego 2024, 13:44

Immortals of Aveum pokazało, że niezła gra może okazać się całkowitą porażką. A także, jak twierdzi jeden z byłych twórców, że wydanie strzelanki AAA dla jednego gracza jako debiut Ascendant Studios było pomyłką.

Właściciel Rockstar Games szykuje „redukcję kosztów”, ale nie planuje zwolnień
Właściciel Rockstar Games szykuje „redukcję kosztów”, ale nie planuje zwolnień

Jakub Błażewicz, 9 lutego 2024, 12:53

Firma Take-Two Interactive zapowiedziała „program redukcji kosztów”, aczkolwiek prezes Strauss Zelnick zapewnił, że nie oznacza to zwalniania pracowników.

Microsoft znów ma na głowie skargę w sprawie przejęcia Activision Blizzard
Microsoft znów ma na głowie skargę w sprawie przejęcia Activision Blizzard

Jakub Błażewicz, 8 lutego 2024, 14:44

Federalna Komisja Handlu złożyła skargę na Microsoft. Według FTC zapowiedź masowych zwolnień stoi w sprzeczności z oświadczeniami spółki w trakcie rozprawy poprzedzającej zakup firmy Activision Blizzard.

Zespół pracujący nad sequelem Cyberpunka 2077 rośnie w siłę i rozrasta się o kolejnych weteranów
Zespół pracujący nad sequelem Cyberpunka 2077 rośnie w siłę i rozrasta się o kolejnych weteranów

Zuzanna Domeradzka, 6 lutego 2024, 19:06

Studio CD Projekt Red podzieliło się nowymi wieściami na temat sequelu Cyberpunka 2077. Zespół pracujący nad projektem Orion powiększył się o kilku weteranów.

Duże zwolnienia w Artificer, polskim studiu mającym na koncie strategię Showgunners
Duże zwolnienia w Artificer, polskim studiu mającym na koncie strategię Showgunners

Adrian Werner, 1 lutego 2024, 11:50

Firma Devolver Digital zdecydowała się przeprowadzić duże zwolnienia w polskim studiu Artificer, znanym z Showgunners.

Ubisoft może dołączyć do fali zwolnień. Poznaliśmy sprzedaż Avatara i Prince of Persia (przeciek)
Ubisoft może dołączyć do fali zwolnień. Poznaliśmy sprzedaż Avatara i Prince of Persia (przeciek)

Jakub Błażewicz, 31 stycznia 2024, 11:10

Ubisoft może być kolejnym wydawcą szykującym wielkie zwolnienia, mimo że 2024 rok zapowiada się całkiem nieźle dla francuskiej firmy.

10 lat darmowej subskrypcji WoW. Taki „bonus” przyznał sobie zwolniony pracownik Blizzarda
10 lat darmowej subskrypcji WoW. Taki „bonus” przyznał sobie zwolniony pracownik Blizzarda

Jakub Błażewicz, 30 stycznia 2024, 18:22

Adam Holisky opuszcza Blizzard, ale przed zwolnieniem nie omieszkał odebrać „zaległych” kluczy do subskrypcji World of Warcraft, czym zapewnił sobie blisko 10 lat darmowej zabawy.

Zwolnienia u twórców WoW miały dotknąć zespoły odpowiedzialne za fabułę
Zwolnienia u twórców WoW miały dotknąć zespoły odpowiedzialne za fabułę

Jakub Błażewicz, 30 stycznia 2024, 13:15

Zwolnienia Microsoftu nie oszczędziły Blizzarda. Wśród zwolnionych pracowników są również osoby odpowiedzialne za fabułę i historię World of Warcraft i Overwatcha.

„Poniżające” i „okrutne” zwolnienia u twórców Elite Dangerous okiem byłej pracownicy
„Poniżające” i „okrutne” zwolnienia u twórców Elite Dangerous okiem byłej pracownicy

Jakub Błażewicz, 30 stycznia 2024, 12:01

Twórcy Elite Dangerous również zmuszeni byli przejść „restrukturyzację”, ale sposób jej przeprowadzenia nie zyskał uznana wśród pracowników (i graczy).

Blizzard ma nową szefową. To Johanna Faries, która wcześniej zarządzała marką Call of Duty
Blizzard ma nową szefową. To Johanna Faries, która wcześniej zarządzała marką Call of Duty

Kamil Kleszyk, 29 stycznia 2024, 20:12

Po tym, jak z Blizzardem pożegnał dotychczasowy prezes firmy Mike Ybarra, stery w korporacji przejmie Johanna Faries. Do tej pory związana ona była z Activision i marką Call of Duty.

Nowy Deus Ex od Eidos Montreal poszedł do kosza po dwóch latach w preprodukcji
Nowy Deus Ex od Eidos Montreal poszedł do kosza po dwóch latach w preprodukcji

Maciej Gaffke, 29 stycznia 2024, 19:43

Embracer Group miało skasować opracowywaną od dwóch lat nową grę z serii Deus Ex. Dziennikarz Jason Schreier informuje również o zwolnieniach w odpowiedzialnym za grę studiu Eidos Montreal.