Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

porównanie - newsy i ciekawostki

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - porównanie wersji PC i PS4
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - porównanie wersji PC i PS4

Kamil Zwijacz, 22 listopada 2014, 18:12

Firma Nvidia opublikowała dwa interaktywne screeny porównujące oprawę graficzną PC-towej wersji gry Metal Gear Solid V: Ground Zeroes z jej odpowiednikiem na konsoli PlayStation 4.

Metro Redux – stara i nowa wersja porównane na świeżym trailerze
Metro Redux – stara i nowa wersja porównane na świeżym trailerze

Krzysztof Mysiak, 8 sierpnia 2014, 23:17

Studio 4A Games i firma Deep Silver wypuściły świeży zwiastun pakietu Metro Redux. Trwający 6 minut materiał wideo składa się z fragmentów rozgrywki z gier Metro 2033 i Metro: Last Light w odświeżonych wersjach, a także zawiera porównanie graficzne starego i nowego wydania.

Lubię grać w kaszanki, ale wstydzę się tego
Lubię grać w kaszanki, ale wstydzę się tego

Karol Pedryc, 14 lipca 2014, 13:45

W ramach cyklu: 'Temat Tygodnia', poświęconemu tym razem zagadnienia: 'Gry, których się wstydzimy' - prezentuję swoje spojrzenie i zachęcam do sprawdzenia pozostałych artykułów należących do tej serii!

Watch Dogs – porównanie E3 2012 vs PS4 i E3 2012 vs PC
Watch Dogs – porównanie E3 2012 vs PS4 i E3 2012 vs PC

Bartosz Woldański, 29 maja 2014, 14:22

Premiera jednej z najgorętszych gier tego roku za nami. Pod niektórymi względami Watch Dogs spełniło, przynajmniej częściowo, oczekiwania, pod innymi – niekoniecznie. Najbardziej chyba rozczarowała oprawa wizualna, która znacząco odstaje od tej zaprezentowanej w dniu zapowiedzi sandboksa, czyli na targach E3 w 2012 roku. W sieci pojawiło się porównanie z wersją PC, natomiast ekipa tvgry.pl przygotowała zestawienie z edycją na PlayStation 4. Zapraszamy do oglądania.

Dark Souls II na PC – zobacz pierwsze materiały wideo i porównanie graficzne
Dark Souls II na PC – zobacz pierwsze materiały wideo i porównanie graficzne

Bartosz Woldański, 9 kwietnia 2014, 11:15

Zaledwie wczoraj pisaliśmy o prawdopodobnych ustawieniach graficznych w wersji pecetowej Dark Souls II, a krótko po tym doczekaliśmy się pierwszych zapisów rozgrywki oraz porównania warstwy wizualnej. Czy potwierdziły się wcześniejsze doniesienia? Czy kontynuacja mrocznego RPG-a akcji będzie wyglądać na komputerach osobistych tak, jak na pierwszych zwiastunach?

Konsolowe Dark Souls II wygląda znacznie gorzej niż na trailerach z 2013 roku
Konsolowe Dark Souls II wygląda znacznie gorzej niż na trailerach z 2013 roku

Michał Kułakowski, 14 marca 2014, 19:50

Gracze porównali jakość grafiki z właśnie opublikowanego Dark Souls II z jego zapisami z rozgrywki, pochodzącymi z ubiegłego roku. Różnica pomiędzy obiema wersjami jest bardzo duża i to na niekorzyść ostatecznego produktu. Wiele osób podejrzewa więc, że fragmenty gameplayu pochodziły z bardziej efektownej, pecetowej edycji tytułu.

Dark Souls II - wersja na Xboksa 360 działa płynniej od tej na PlayStation 3
Dark Souls II - wersja na Xboksa 360 działa płynniej od tej na PlayStation 3

Marcin Skierski, 12 marca 2014, 11:15

Według danych serwisu Digital Foundry, gra Dark Souls II działa nieco płynniej na Xboksie 360 niż na PlayStation 3. Redaktorzy Digital Foundry porównali wersje na obie konsole w obszernym artykule. Udostępnili też filmy zestawiające ze sobą poziom oprawy graficznej i płynność animacji na wspomnianych platformach sprzętowych.

Watch_Dogs brzydsze, niż obiecywano – ale czy to ważne?
Watch_Dogs brzydsze, niż obiecywano – ale czy to ważne?

Mateusz Kubaczyk, 10 marca 2014, 16:11

Niewielu chyba wierzy, że finalny produkt pokrywać będzie się idealnie z developerskimi obietnicami co do wyglądu czy funkcjonalności. Film prezentujący różnice w jakości między kolejnymi trailerami potrafi rozwiać wątpliwości.

Watch Dogs wygląda obecnie gorzej niż na pierwszym zwiastunie z E3 2012
Watch Dogs wygląda obecnie gorzej niż na pierwszym zwiastunie z E3 2012

Marcin Skierski, 7 marca 2014, 13:00

Z porównania opublikowanego przez serwis DSOGaming wynika, że gra Watch Dogs wygląda obecnie gorzej niż na pierwszym zwiastunie z targów E3 2012. Wszystko wskazuje na to, że studio Ubisoft Montreal w trakcie procesu dewelopingu zostało zmuszone do dokonania kilku cięć w oprawie graficznej.

Nvidia GeForce GTX 750 Ti w grze Battlefield 4 radzi sobie równie dobrze co PlayStation 4 i Xbox One

Kamil Zwijacz, 22 lutego 2014, 09:53

Dzięki recenzji karty grafiki Nvidia GeForce GTX 750 Ti w serwisie Eurogamer, możemy porównać wydajność najnowszego komputerowego układu ze średniej półki z konsolami PlayStation 4 i Xbox One. W grze Battlefield 4, dzięki podzespołowi wartemu niecałe 600 zł, uzyskano praktycznie taki sam efekt jak na najnowszym urządzeniu firmy Sony.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - film porównujący różne wersje gry
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - film porównujący różne wersje gry

Marcin Skierski, 19 lutego 2014, 12:15

Na oficjalnej stronie internetowej firmy Konami pojawił się film porównujący oprawę graficzną różnych wersji gry Metal Gear Solid V: Ground Zeroes. To najlepsza okazja, by sprawdzić poszczególne edycje w ruchu.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - 1080p na PS4 i 720p na Xboksie One
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - 1080p na PS4 i 720p na Xboksie One

Marcin Skierski, 17 lutego 2014, 12:17

Studio Kojima Productions potwierdziło, że gra Metal Gear Solid V: Ground Zeroes w wersji na PlayStation 4 będzie działać w rozdzielczości 1080p, podczas gdy na Xboksie One ma to być tylko 720p. Obie edycje zaoferują płynność na poziomie 60 klatek na sekundę. Inaczej będzie na PlayStation 3 oraz Xboksie 360 - tutaj możemy liczyć na rozdzielczość 720p i 30 klatek na sekundę.

Tomb Raider: Definitive Edition na PS4 kontra wersja PC
Tomb Raider: Definitive Edition na PS4 kontra wersja PC

Łukasz Szliselman, 30 stycznia 2014, 13:30

Jak prezentuje się Tomb Raider: Definitive Edition na PlayStation 4 w zestawieniu z wersją PC? Różnice możemy wyraźnie dostrzec oglądając porównanie grafiki obu wydań opublikowane przez serwis Eurogamer. Czy edycja „definitywna” faktycznie oferuje najwięcej?

Tomb Raider: Definitive Edition - porównanie płynności animacji w obu wersjach gry
Tomb Raider: Definitive Edition - porównanie płynności animacji w obu wersjach gry

Kamil Zwijacz, 28 stycznia 2014, 10:24

W serwisie Eurogamer opublikowano nagrania wideo porównujące płynność animacji w obu wersjach gry Tomb Raider: Definitive Edition. Z przeprowadzonych testów wynika, że PlayStation 4 potrafi wygenerować do 60 klatek na sekundę, a Xbox One o połowę mniej. Obie wersje działają w rozdzielczości 1080p.

Middle-Earth: Shadow of Mordor vs Assassin’s Creed – zobacz porównanie gier na filmiku
Middle-Earth: Shadow of Mordor vs Assassin’s Creed – zobacz porównanie gier na filmiku

Bartosz Woldański, 26 stycznia 2014, 13:45

Do sieci trafił materiał wideo porównujący zapowiedzianą stosunkowo niedawno grę Middle-Earth: Shadow of Mordor z jedną z odsłon popularnej serii Assassin’s Creed. Nagranie zostało zrealizowane przez jednego z użytkowników serwisu YouTube – dzięki niemu możemy lepiej przyjrzeć się podobieństwom pomiędzy wspomnianymi tytułami.

Resident Evil 4: Ultimate HD Edition - porównanie tekstur HD i SD
Resident Evil 4: Ultimate HD Edition - porównanie tekstur HD i SD

Marcin Skierski, 24 stycznia 2014, 11:05

Firma Capcom udostępniła screeny porównujące jakość tekstur HD i SD w grze Resident Evil 4: Ultimate HD Edition. Kolejna reedycja czwartej części popularnej serii ukaże się 28 lutego bieżącego roku na PC.

Fable Anniversary - zobacz porównanie graficzne z pierwowzorem
Fable Anniversary - zobacz porównanie graficzne z pierwowzorem

Marcin Skierski, 24 stycznia 2014, 10:42

Za dwa tygodnie na rynku zadebiutuje Fable Anniversary - remake uznanej gry RPG akcji autorstwa zespołu Lionhead Studios. Przed premierą warto zapoznać się z filmem porównującym oprawę graficzną najnowszej produkcji z oryginałem wydanym początkowo na pierwszego Xboksa w 2004 roku.

PS4 vs PC - czy budżetowy pecet może mierzyć się z next-genem?
PS4 vs PC - czy budżetowy pecet może mierzyć się z next-genem?

Szymon Liebert, 13 grudnia 2013, 18:30

Czy za cenę PlayStation 4 z 5 grami można złożyć peceta zapewniającego podobną jakość rozgrywki? Odpowiedzią na to pytanie jest podsumowanie naszego testu, w którym rzuciliśmy wyzwanie następnej generacji konsol.

Assassin's Creed IV: Black Flag - pórównanie grafiki na PC i Xboksie 360
Assassin's Creed IV: Black Flag - pórównanie grafiki na PC i Xboksie 360

Przemysław Zamęcki, 22 listopada 2013, 14:07

Zapraszamy do zapoznania się z kilkuminutowym filmikiem prezentującym różnice i podobieństwa graficzne w grze Assassin's Creed IV: Black Flag w edycjach na PC i Xboksa 360. W przypadku wersji PC sprawdzamy również jak gra wygląda na minimalnych i maksymalnych ustawieniach grafiki.

NBA 2K14 i NBA Live 14 - zobacz porównanie graficzne na PlayStation 4
NBA 2K14 i NBA Live 14 - zobacz porównanie graficzne na PlayStation 4

Marcin Skierski, 20 listopada 2013, 11:25

Kilka dni temu wraz z amerykańską premierą PlayStation 4 na tamtejszym rynku pojawiły się także next-genowe wersje NBA 2K14 i NBA Live 14. Serwis GameSpot w specjalnym materiale wideo porównał oprawę graficzną w obu grach. Który tytuł wygląda lepiej?

Call of Duty: Ghosts - porównanie ustawień graficznych na PC
Call of Duty: Ghosts - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 18 listopada 2013, 11:48

Zapraszamy do zapoznania się z kilkuminutowym filmem prezentującym grę Call of Duty: Ghosts w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych. Test został wykonany na komputerze z procesorem Intel Core i5 i kartą graficzną GeForce GTX 660 Ti.

Battlefield 4 - porównanie ustawień grafiki na PC
Battlefield 4 - porównanie ustawień grafiki na PC

Przemysław Zamęcki, 4 listopada 2013, 14:47

Battlefield 4 w ubiegłym tygodniu trafił do sprzedaży, a my przyglądamy mu się pod kątem różnic w minimalnych i maksymalnych ustawieniach grafiki. Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku.

Batman: Arkham Origins - porównanie ustawień graficznych na PC
Batman: Arkham Origins - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 30 października 2013, 13:23

Batman: Arkham Origins zawitał do naszych domów już kilka dni temu, a my sprawdzamy jak gra prezentuje się w wersji PC. Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku przedstawiającego różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach gry na sprzęcie marki AMD.

Battlefield 4 w 900p na PlayStation 4 i 720p na Xboksie One - porównanie
Battlefield 4 w 900p na PlayStation 4 i 720p na Xboksie One - porównanie

Marcin Skierski, 29 października 2013, 13:12

W kilku serwisach branżowych pojawiły się pierwsze porównania poszczególnych wersji gry Battlefield 4. Wygląda na to, że najwyższym poziomem oprawy graficznej będą mogli cieszyć się posiadacze odpowiednio mocnych pecetów. Z kolei na PlayStation 4 oraz Xboksie One twórcom nie udało się uzyskać obiecanej rozdzielczości 1080p. Na konsoli Microsoftu osiągnięto tylko 720p.

Pro Evolution Soccer 2014 - porównanie grafiki Xbox 360 vs PlayStation 3
Pro Evolution Soccer 2014 - porównanie grafiki Xbox 360 vs PlayStation 3

Przemysław Zamęcki, 26 września 2013, 12:53

Zapraszamy do zapoznania się z kilkuminutowym filmem porównującym jakość oprawy graficznej w najnowszej edycji gry Pro Evolution Soccer. Jak zwykle zachęcamy do wynajdywania ewentualnych różnic i komentowania.

Grand Theft Auto V - porównanie grafiki PS3 vs Xbox 360
Grand Theft Auto V - porównanie grafiki PS3 vs Xbox 360

Przemysław Zamęcki, 18 września 2013, 13:12

Zapraszamy do obejrzenia filmiku porównującego jakość oprawy wizualnej gry Grand Theft Auto V w wersjach na konsole PlayStation 3 i Xbox 360.

Total War: ROME II - porównanie ustawień graficznych PC
Total War: ROME II - porównanie ustawień graficznych PC

Przemysław Zamęcki, 16 września 2013, 14:08

Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku prezentującego różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych w grze Total War: ROME II. Test powstał na komputerze wyposażonym w podzespoły firmy AMD.

Beyond: Dwie Dusze – porównanie polskiej i angielskiej wersji językowej
Beyond: Dwie Dusze – porównanie polskiej i angielskiej wersji językowej

Bartosz Woldański, 13 września 2013, 19:30

Przygotowaliśmy dla Was materiał wideo, w którym porównujemy polską i angielską wersję językową Beyond: Dwie Dusze, nadchodzącej produkcji studia Quantic Dream. Czy Małgorzata Socha i Robert Więckiewicz są w stanie zastąpić Ellen Page i Willema Dafoe w rolach głównych?

FIFA 14 wersja demonstracyjna - porównanie grafiki PC, PS3 i Xbox 360
FIFA 14 wersja demonstracyjna - porównanie grafiki PC, PS3 i Xbox 360

Przemysław Zamęcki, 13 września 2013, 13:07

Zapraszamy do zapoznania się z krótkim filmikiem prezentującym oprawę graficzną i płynność animacji najnowszej odsłony serii FIFA. Materiał powstał na podstawie wersji demonstracyjnych.

Lost Planet 3 - porównanie ustawień graficznych na PC
Lost Planet 3 - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 2 września 2013, 17:39

Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku porównującego przygotowaną przez Spark Unlimited grę w minimalnych i maksymalnych ustawieniach grafiki. Test został przygotowany na komputerze wykorzystującym podzespoły marki AMD.

Castlevania: Lords of Shadow - porównanie grafiki PC vs PS3
Castlevania: Lords of Shadow - porównanie grafiki PC vs PS3

Przemysław Zamęcki, 31 lipca 2013, 15:10

Zapraszamy do obejrzenia porównania grafiki w grze Castlevania: Lords of Shadow wersji pecetowej i na konsolę PS3. Test został wykonany na komputerze z podzespołami marki AMD.

Company of Heroes 2 - porównanie ustawień graficznych na PC
Company of Heroes 2 - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 1 lipca 2013, 14:58

Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku porównującego minimalne i maksymalne ustawienia opcji graficznych w grze Company of Heroes 2. Test został wykonany na sprzęcie firmy AMD.

Call of Juarez: Gunslinger - porównanie ustawień graficznych na PC
Call of Juarez: Gunslinger - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 3 czerwca 2013, 14:30

Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmiku prezentującego wizualne ustawienia minimum i maksimum w grze Call of Juarez: Gunslinger polskiej firmy Techland.

GRID 2 - porównanie ustawień graficznych na PC
GRID 2 - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 29 maja 2013, 12:45

Zapraszamy do obejrzenie kilkuminutowego filmiku prezentującego grę GRID 2 w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych. Test powstał na sprzęcie AMD.

Metro: Last Light - porównanie grafiki X360 vs PS3
Metro: Last Light - porównanie grafiki X360 vs PS3

Przemysław Zamęcki, 23 maja 2013, 13:20

Zapraszamy do zapoznania się z kilkuminutowym filmikiem będącym porównaniem oprawy graficznej w konsolowych wersjach gry Metro: Last Light autorstwa ekipy 4A Games.

Metro: Last Light - porównanie ustawień graficznych na PC
Metro: Last Light - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 17 maja 2013, 15:42

Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku przedstawiającego różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych gry Metro: Last Light w wersji PC. Test powstał na sprzęcie firmy AMD.

Dead Island: Riptide - porównanie ustawień graficznych na PC
Dead Island: Riptide - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 29 kwietnia 2013, 10:34

Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku ukazującego różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych w grze Dead Island: Riptide. Test powstał na sprzęcie firmy AMD.

Injustice: Gods Among Us – porównanie grafiki Xbox 360 vs PlayStation 3
Injustice: Gods Among Us – porównanie grafiki Xbox 360 vs PlayStation 3

Szymon Liebert, 24 kwietnia 2013, 10:33

Gra Injustice: Gods Among Us trafiła niedawno na Xboksa 360 i PlayStation 3. Która z wersji jest ładniejsza? Próbujemy odpowiedzieć na to pytanie w naszym porównaniu grafiki z obu konsol.

Bioshock: Infinite - porównanie grafiki Xbox 360 vs PlayStation 3
Bioshock: Infinite - porównanie grafiki Xbox 360 vs PlayStation 3

Przemysław Zamęcki, 6 kwietnia 2013, 15:54

Zapraszamy do obejrzenia filmiku prezentującego różnice graficzne w najnowszym hicie studia 2K, czyli w Bioshock: Infinite. Czy schodząca ze sceny generacja ma szanse w starciu z PC?

Bioshock Infinite - porównanie ustawień graficznych na PC
Bioshock Infinite - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 26 marca 2013, 16:40

Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmu porównującego minimalne i maksymalne ustawienia graficzne na PC najnowszej propozycji studia 2K, czyli w grze Bioshock: Infinite. Test powstał na sprzęcie firmy AMD.

Resident Evil 6 - porównanie grafiki PC/X360/PS3
Resident Evil 6 - porównanie grafiki PC/X360/PS3

Przemysław Zamęcki, 25 marca 2013, 16:40

Zapraszamy do obejrzenia porównania graficznego gry Resident Evil 6. Materiały pochodzą z wersji PC z maksymalnymi ustawieniami wizualnymi oraz edycji konsolowych Xbox 360 i PlayStation 3. Test został wykonany na sprzęcie firmy AMD.

Sniper: Ghost Warrior 2 - porównanie grafiki PC/X360/PS3
Sniper: Ghost Warrior 2 - porównanie grafiki PC/X360/PS3

Przemysław Zamęcki, 21 marca 2013, 13:05

Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku przedstawiającego różnice graficzne w grze Sniper: Ghost Warrior 2 na komputerach PC oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3. Test został przygotowany na sprzęcie firmy AMD.

ArmA III - porównanie ustawień graficznych wersji alfa
ArmA III - porównanie ustawień graficznych wersji alfa

Przemysław Zamęcki, 19 marca 2013, 09:43

Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku porównującego oprawę graficzną wersji alfa gry ArmA III, która od kilku dni dostępna jest za pośrednictwem usługi dystrybucji elektronicznej Steam. Test został wykonany na sprzęcie firmy AMD.

SimCity - porównanie ustawień graficznych
SimCity - porównanie ustawień graficznych

Szymon Liebert, 18 marca 2013, 13:05

Zobacz jak SimCity wygląda w najniższych i najwyższych ustawieniach graficznych w naszym porównaniu. Różnica jest diametralna i pokazuje zupełnie różne oblicza gry studia Maxis.

Starcraft II: Heart of the Swarm - porównanie ustawień graficznych i komentarz redakcji dotyczący premiery gry
Starcraft II: Heart of the Swarm - porównanie ustawień graficznych i komentarz redakcji dotyczący premiery gry

Przemysław Zamęcki, 13 marca 2013, 14:19

Zapraszamy do obejrzenia filmiku prezentującego różnicę w wyglądzie gry Starcraft II: Heart of the Swarm na minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych. Na deser zaś komentarz redakcji dotyczący premiery nowego rozdziału w jednym z najpopularniejszych uniwersów.

Tomb Raider - porównanie ustawień graficznych na PC
Tomb Raider - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 8 marca 2013, 11:09

Zapraszamy do kilkuminutowego filmiku ukazującego różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych w pecetowej wersji gry Tomb Raider. Test został wykonany na sprzęcie firmy AMD.

Tomb Raider - porównanie grafiki Xbox 360 vs PS3
Tomb Raider - porównanie grafiki Xbox 360 vs PS3

Przemysław Zamęcki, 5 marca 2013, 09:56

Zapraszamy do obejrzenia filmiku prezentującego różnice graficzne w grze Tomb Raider na konsolach Xbox 360 i PlayStation 3.

PlanetSide 2 – porównanie ustawień graficznych MMOFPS-a free-to-play
PlanetSide 2 – porównanie ustawień graficznych MMOFPS-a free-to-play

Szymon Liebert, 27 lutego 2013, 16:45

PlanetSide 2 to jedna z ciekawszych strzelanek free-to-play dostępnych na rynku, która jednak ma sławę źle zoptymalizowanej. Postanowiliśmy porównać różne ustawienia graficzne z tego tytułu, aby sprawdzić jak prezentuje się on w akcji. Test powstał na sprzęcie firmy AMD.

Crysis 3 - porównanie grafiki PC vs PS3
Crysis 3 - porównanie grafiki PC vs PS3

Przemysław Zamęcki, 25 lutego 2013, 11:37

Zapraszamy do obejrzenia filmiku, na którym staramy się pokazać różnice poziomu oprawy graficznej gry Crysis 3 w wersji PC (Ustawienia minimalne i maksymalne) oraz PlayStation 3. Test powstał na sprzęcie firmy AMD.

Porównanie graficzne gry Aliens: Colonial Marines z modami, bez modów i w wersji na Xboksa 360
Porównanie graficzne gry Aliens: Colonial Marines z modami, bez modów i w wersji na Xboksa 360

Przemysław Zamęcki, 21 lutego 2013, 11:43

Zapraszamy do obejrzenia filmiku, w którym porównujemy maksymalne ustawienia grafiki pecetowej edycji gry Aliens: Colonial Marines z wersją z wgranymi dostępnymi modami oraz tą przeznaczoną na konsolę Xbox 360. Test powstał na sprzęcie firmy AMD.