Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

DirectX 12 - sprzęt i technologie

Microsoft Flight Simulator w tym roku otrzyma wsparcie dla DLSS
Microsoft Flight Simulator w tym roku otrzyma wsparcie dla DLSS

Miriam Moszczyńska, 29 stycznia 2022, 12:44

Microsoft Flight Simulator dopiero od niedawna obsługuje DirectX 12, a twórcy zapowiadają już wsparcie dla technologii DLSS dla pecetowej wersji gry.

WoW - gracz sprawdził wydajność DX11 vs DX12
WoW - gracz sprawdził wydajność DX11 vs DX12

Jakub Błażewicz, 21 października 2020, 18:00

Czy DirectX 12 wreszcie radzi sobie z World of Warcraft? Na to pytanie postanowił odpowiedzieć użytkownik Reddita, który dwa lata temu nie był zachwycony wydajnością ostatniej generacji bibliotek DirectX.

Cyberpunk 2077 będzie działać na Windows 7, nawet w DX 12
Cyberpunk 2077 będzie działać na Windows 7, nawet w DX 12

Jakub Błażewicz, 2 lipca 2020, 11:44

Studio CD Projekt RED potwierdziło, że Cyberpunk 2077 będzie działał na komputerach z systemem Windows 7. Niestety, tego samego nie można powiedzieć o pecetach z Windows 8.1.

Aktualizacja 20H1 dla Windows 10 będzie dostępna od 26 maja
Aktualizacja 20H1 dla Windows 10 będzie dostępna od 26 maja

Konrad Hazi, 9 maja 2020, 12:45

Microsoft zapowiedział, że najnowszy pakiet poprawek dla systemu Windows 10 - oznaczony symbolem 20H1 - będzie dostępny publicznie od 26 maja. Wprowadza on między innymi obsługę DirectX 12 Ultimate oraz zmiany w Xbox Game Bar.

Nowe karty od AMD ze wsparciem DirectX 12 Ultimate i raytracingiem
Nowe karty od AMD ze wsparciem DirectX 12 Ultimate i raytracingiem

Konrad Serafiński, 21 marca 2020, 11:27

AMD ogłosiło, że jego nowe karty graficzne będą w pełni zgodne z bibliotekami DirectX 12 Ultimate. Oznacza to również, że architektura RDNA 2 będzie obsługiwać ray tracing.

Microsoft prezentuje DirectX 12 Ultimate - zobacz demo w akcji
Microsoft prezentuje DirectX 12 Ultimate - zobacz demo w akcji

Konrad Hazi, 20 marca 2020, 09:07

Microsoft zaprezentował najnowszą wersję swojej biblioteki graficznej - DirectX 12 Ultimate. Nowości, którymi chwalą się twórcy, dotyczą przede wszystkim DirectX Raytracingu, który otrzymał wersję 1.1, a jego działanie możemy zobaczyć na demach. Karty Nvidii RTX 20xx mają obsłużyć DX12U, jednak wygląda na to, że na układy RTX 3000 poczekamy dłużej.

Fortnite otrzymało obsługę DirectX 12
Fortnite otrzymało obsługę DirectX 12

Bartosz Woldański, 20 listopada 2019, 11:48

Firma Epic Games poinformowała, że pecetowa wersja gry Fortnite otrzymała oficjalną obsługę bibliotek Microsoft DirectX 12. Dodanie wsparcia jest częścią najnowszej aktualizacji 11.20. Wybrani gracze powinni odczuć wzrost wydajności i bardziej stabilną płynność obrazu.

Premiera Path of Exile na PS4, Hitman 2 ze wsparciem dla DirectX 12 i inne wieści
Premiera Path of Exile na PS4, Hitman 2 ze wsparciem dla DirectX 12 i inne wieści

Miłosz Szubert, 26 marca 2019, 18:00

Dziś piszemy o nowych sterownikach od firmy Nvidia, premierze Path of Exile na PlayStation 4, oficjalnym wsparciu dla DirectX 12 w Hitmanie 2, współpracy między firmą Electronic Arts a Velan Studios oraz zbiórce pieniędzy na przygodówkę Firmament. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Microsoft przyspiesza gry w DirectX 12
Microsoft przyspiesza gry w DirectX 12

Amadeusz Cyganek, 23 marca 2019, 14:35

Microsoft poinformował, że API DirectX 12 wzbogaciło się o nowe rozwiązanie, które pozwoli przyspieszyć działanie gier – to Variable Rate Shading, czyli technologia odnosząca się do cieniowania poszczególnych elementów obrazu z różnymi częstotliwościami.

Windows 7 z obsługą DirectX 12
Windows 7 z obsługą DirectX 12

Amadeusz Cyganek, 13 marca 2019, 14:40

To dość niespodziewana decyzja Microsoftu – koncern z Redmond oficjalnie objął system operacyjny Windows 7 wsparciem dla graficznego API DirectX 12. Na początek efekty jego działania zobaczymy w grze World of Warcraft.

Futuremark pokazuje możliwości narzędzia DirectX Raytracing
Futuremark pokazuje możliwości narzędzia DirectX Raytracing

Amadeusz Cyganek, 21 marca 2018, 13:26

Futuremark – producent popularnych benchmarków 3DMark oraz PCMark - zaprezentował na obrazkach efekty działania narzędzia DirectX Raytracing, które stało się elementem API DirectX 12. Efekty są bardzo interesujące.

Deweloperzy rezygnują z DirectX 12?
Deweloperzy rezygnują z DirectX 12?

Grzegorz Chmielewski, 11 grudnia 2017, 13:22

Najnowsza wersja DirectX, interfejsu wspomagającego generowanie grafiki komputerowej od firmy Microsoft, już po premierze budziła kontrowersje. Okazuje się, że z powodu braku wymiernych korzyści coraz mniej deweloperów decyduje się na wykorzystanie tej technologii w swoich produkcjach.

Pamięć RAM w konsoli Project Scorpio wystarczy na kilka lat - twierdzi szef firmy Stardock

Kamil Zwijacz, 24 kwietnia 2017, 11:33

Szef firmy Stardock, którą możecie znać ze strategii Ashes of the Singularity, wypowiedział się na temat konsoli Project Scorpio i niskopoziomowych API: DirectX 12 i Vulkan. Według Brada Wardella 12 GB RAM-u w nowym urządzeniu Microsoftu wystarczy na kilka lat.

Nowe sterowniki GeForce poprawiają wydajność w grach pod DirectX 12
Nowe sterowniki GeForce poprawiają wydajność w grach pod DirectX 12

Michał Jodłowski, 10 marca 2017, 13:25

Firma Nvidia wydała nowe sterowniki GeForce Game Ready (378.78). Najnowsze wydanie optymalizuje działanie gry Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands, a także poprawia wydajność w tytułach pracujących pod bibliotekami DirectX 12.

Nvidia pracuje nad dużą aktualizacją sterowników GeForce pod DirectX 12
Nvidia pracuje nad dużą aktualizacją sterowników GeForce pod DirectX 12

Michał Jodłowski, 3 marca 2017, 11:00

Firma Nvidia ma pracować nad aktualizacją sterowników do kart grafiki GeForce, skupiających się na polepszeniu obsługi bibliotek DirectX 12 i korzyści płynących z ich używania.

Sniper Elite 4 ze wsparciem DirectX 12 na premierę
Sniper Elite 4 ze wsparciem DirectX 12 na premierę

Jakub Mirowski, 4 lutego 2017, 14:17

Deweloperzy ze studia Rebellion zapowiedzieli, że ich najnowszy tytuł, Sniper Elite 4, będzie wspierać biblioteki DirectX 12 na PC od momentu premiery - czyli od 14 lutego.

Wieści ze świata (Shadow Warrior 2, The Division, CoD: Modern Warfare Remastered, Gigantic, NieR: Automata, Tales of Berseria) 9/12/2016
Wieści ze świata (Shadow Warrior 2, The Division, CoD: Modern Warfare Remastered, Gigantic, NieR: Automata, Tales of Berseria) 9/12/2016

Krzysztof Mysiak, 9 grudnia 2016, 14:22

Dziś piszemy o pierwszym darmowym DLC do Shadow Warrior 2 (The Way of the Wang), nadchodzącym wsparciu dla DirectX 12 w The Division, łatce z brakującymi multiplayerowymi mapami do Call of Duty: Modern Warfare Remastered, starcie otwartych beta-testów Gigantic oraz o terminie udostępnienia wersji demo gier NieR: Automata i Tales of Berseria. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Pierwszy fabularny dodatek DLC do gry Deus Ex: Rozłam Ludzkości zadebiutował na rynku
Pierwszy fabularny dodatek DLC do gry Deus Ex: Rozłam Ludzkości zadebiutował na rynku

Janusz Guzowski, 24 września 2016, 22:38

Na rynku pojawił się pierwszy fabularny dodatek DLC do gry Deus Ex: Rozłam Ludzkości. Rozszerzenie zatytułowane System Rift wprowadza rozbudowaną misję poboczną z akcją osadzoną w Pradze. Jednocześnie wydano aktualizację wprowadzającą eksperymentalne wsparcie dla bibliotek DirectX 12.

Wieści ze świata (Interplay, Deus Ex: Mankind Divided, Pokemon GO) 8/9/2016
Wieści ze świata (Interplay, Deus Ex: Mankind Divided, Pokemon GO) 8/9/2016

Krzysztof Mysiak, 8 września 2016, 15:15

Dziś piszemy o wyprzedaży marek należących do firmy Interplay, debiutującej niebawem łatce ze wsparciem dla DirectX 12 do Deus Ex: Mankind Divided oraz o 500 milionach pobrań Pokemon GO i zapowiedzi wersji tej gry na Apple Watch. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Deus Ex: Rozłam Ludzkości - wsparcie dla DirectX 12 dopiero po premierze gry
Deus Ex: Rozłam Ludzkości - wsparcie dla DirectX 12 dopiero po premierze gry

Nowak Jakub, 18 sierpnia 2016, 10:52

Studio Nixxes poinformowało za pośrednictwem platformy Steam, że wsparcie dla DirectX 12 w grze Deus Ex: Rozłam Ludzkości nadejdzie dopiero kilkanaście dni po premierze tytułu (która nie jest na szczęście zagrożona).

3DMark Time Spy – nowy benchmark przetestuje wydajność DirectX 12
3DMark Time Spy – nowy benchmark przetestuje wydajność DirectX 12

Adrian Werner, 25 czerwca 2016, 11:25

Firma Futuremark ujawniła benchmark Time Spy, który wkrótce dołączy do aplikacji 3DMark. Jego celem będzie przetestowanie wydajności pod DirectX 12

Ashes of the Singularity zadebiutowało na PC – coś więcej niż technologiczny benchmark?
Ashes of the Singularity zadebiutowało na PC – coś więcej niż technologiczny benchmark?

Janusz Guzowski, 1 kwietnia 2016, 17:24

Na rynku ukazała się utrzymana w klimatach science-fiction strategia Ashes of the Singularity studia Stardock Corporation. Produkcja jest jednym z pierwszych tytułów wykorzystujących potencjał bibliotek DirectX 12. Pierwsze recenzje wskazują, że oprócz technologicznego benchmarku dostaliśmy też bardzo udaną grę.

PC-towe Rise of the Tomb Raider ze wsparciem dla DirectX 12
PC-towe Rise of the Tomb Raider ze wsparciem dla DirectX 12

Kamil Zwijacz, 12 marca 2016, 16:22

Studio Nixxes Software, odpowiedzialne za PC-tową wersję gry Rise of the Tomb Raider, wypuściło nowy patch, który wprowadził wsparcie dla bibliotek DirectX 12. Oprócz tego produkcja doczekała się kilku innych usprawnień.

Hitman ze wsparciem DirectX 12 na premierę
Hitman ze wsparciem DirectX 12 na premierę

Michał Jodłowski, 7 marca 2016, 09:25

Jak wynika z informacji podanych przez magazyn PC Gamer, najnowsza odsłona cyklu gier Hitman będzie wspierać biblioteki DirectX 12 w dniu premiery.

Wieści ze świata (DirectX 12, Doom, American i Euro Truck Simulator 2, Strafe) 4/3/2016
Wieści ze świata (DirectX 12, Doom, American i Euro Truck Simulator 2, Strafe) 4/3/2016

Krzysztof Mysiak, 4 marca 2016, 14:35

Dziś piszemy m.in. o liście gier z obsługą DirectX 12, głosowaniu na alternatywną okładkę Dooma, opóźnieniu premiery Strafe, rozbudowanej modyfikacji kół w American Truck Simulator i Euro Truck Simulator 2 w kolejnej aktualizacji oraz o uwzględnieniu firm Riot Games i Activision Blizzard na liście 100 najlepszych miejsc pracy według magazynu Fortune. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (Activision / E3 2016, Call of Duty 2016, Diablo III, Rise of the Tomb Raider, Shardlight) 2/3/2016
Wieści ze świata (Activision / E3 2016, Call of Duty 2016, Diablo III, Rise of the Tomb Raider, Shardlight) 2/3/2016

Krzysztof Mysiak, 2 marca 2016, 13:50

Dziś piszemy o rezygnacji Activision ze stoiska na E3 2016 (choć na targach zobaczymy gameplay z nowego Call of Duty), krowim poziomie w Diablo III, zapowiedzi dodania do Rise of the Tomb Raider wsparcia dla DirectX 12 oraz o dacie premiery i wersji demo gry Shardlight. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

The Elder Scrolls Online – wsparcie dla DirectX 12 i inne poprawki techniczne w drodze
The Elder Scrolls Online – wsparcie dla DirectX 12 i inne poprawki techniczne w drodze

Krzysztof Mysiak, 3 lutego 2016, 12:26

Studio ZeniMax Online zapowiedziało, że MMORPG The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited w nadchodzących miesiącach doczeka się wsparcia dla DirectX 12 i innych zmian, które poprawią wydajność w grze. Planowane są też ulepszenia grafiki.

Ashes of the Singularity - pierwsza gra ze wsparciem DirectX 12 w Steam Early Access
Ashes of the Singularity - pierwsza gra ze wsparciem DirectX 12 w Steam Early Access

Łukasz Szliselman, 22 października 2015, 11:33

Grywalna alfa nowego RTS-a twórców serii Galaxy Civilizations wyląduje dziś we wczesnym dostępie na Steamie. Ashes of the Singularity w wersji Early Access zaoferuje na początek kilka planet, na których powalczymy o dominację w trybie solowym lub multiplayerze.

Fable Legends – rezultaty pierwszych testów z użyciem DirectX 12
Fable Legends – rezultaty pierwszych testów z użyciem DirectX 12

Maciej Żulpo, 24 września 2015, 21:31

Ujawnione dziś testy gry Fable Legends – korzystającej z DirectX 12 i silnika Unreal Engine 4 – wskazują znaczną poprawę wydajności na kartach Nvidii i AMD.

Deus Ex: Rozłam Ludzkości – wsparcie dla DirectX 12 w dniu premiery, gra będzie posiadała wbudowany benchmark
Deus Ex: Rozłam Ludzkości – wsparcie dla DirectX 12 w dniu premiery, gra będzie posiadała wbudowany benchmark

Michał Kułakowski, 18 września 2015, 17:35

Gra Deus Ex: Rozłam Ludzkości, debiutująca w lutym przyszłego roku, będzie już w dniu premiery współpracowała z bibliotekami DirectX 12. Dodatkowo tytuł ma posiadać wbudowany dedykowany benchmark, pozwalający szybko dostosować opcje graficzne do wydajności peceta.

Nowy sterownik NVIDII zaimplementuje asynchroniczne obliczanie
Nowy sterownik NVIDII zaimplementuje asynchroniczne obliczanie

Jakub Mirowski, 6 września 2015, 11:34

Po wywołanych przez benchmark Ashes of the Singularity kontrowersjach firma NVIDIA pracuje nad zaimplementowaniem asynchronicznego obliczania w nowym sterowniku do swoich kart grafiki. Pomoże w tym studio Oxide Games.

Karty grafiki firmy NVIDIA mają spory problem z istotną funkcją DirectX 12
Karty grafiki firmy NVIDIA mają spory problem z istotną funkcją DirectX 12

Michał Jodłowski, 1 września 2015, 17:00

W sieci pojawiły się testy, które ujawniają wyższość układów AMD w benchmarku Ashes of the Singularity, co wynika z problemów, jakie mają GeForce’y z obsługą jednej z istotnych funkcji najnowszego API. Ponadto według Robeta Hallocka, szefa globalnego marketingu technicznego firmy AMD, obecnie żadna karta grafiki nie wspiera w pełni bibliotek DirectX 12.

ARK: Survival Evolved - nowa aktualizacja wprowadzi obsługę DirectX 12
ARK: Survival Evolved - nowa aktualizacja wprowadzi obsługę DirectX 12

Paweł Krzystyniak, 27 sierpnia 2015, 13:27

Studio Wildcard ujawniło, że nadchodzący patch do gry ARK: Survival Evolved wprowadzi obsługę DirectX 12, co ma mieć duży wpływ na wydajność tej produkcji.

Graliśmy w Divinity: Original Sin II – pierwsze screeny, data premiery, wsparcie dla DirectX 12 i więcej
Graliśmy w Divinity: Original Sin II – pierwsze screeny, data premiery, wsparcie dla DirectX 12 i więcej

Łukasz Szliselman, 26 sierpnia 2015, 15:09

Poznaliśmy z pierwszej ręki sporo ciekawostek na temat Divinity: Original Sin II. Gra ma się wyróżniać mroczniejszym klimatem niż poprzedniczka oraz grafiką wykorzystującą DirectX 12, a także oferować 4-osobowy tryb kooperacji. Oprócz tego ruszyła kickstarterowa zbiórka pieniędzy na nowe dzieło studia Larian.

DirectX 12 bije DX11 na głowę. Pierwsze testy w benchmarku z gry Ashes of the Singularity
DirectX 12 bije DX11 na głowę. Pierwsze testy w benchmarku z gry Ashes of the Singularity

Łukasz Szliselman, 18 sierpnia 2015, 11:10

Na bazie gry Ashes of the Singularity zbudowano benchmark, w którym sprawdzono wydajność DirectX 12. Pierwsze testy wyraźnie wskazują, że nowa wersja bibliotek spełni pokładane w niej nadzieje.

Unreal Engine 4 - słynne demo Elemental w wersji dla DirectX 12
Unreal Engine 4 - słynne demo Elemental w wersji dla DirectX 12

Piotr Bicki, 6 sierpnia 2015, 21:00

W internecie pojawiła się nowa wersja Elemental – słynnego dema technologicznego silnika Unreal Engine 4. Została ona opracowana przez jednego z fanów, który przystosował ją do DirectX 12, chcąc tym samym pokazać potencjalne możliwości najnowszych bibliotek Microsoftu.

Demo technologiczne DirectX 12 na targach gamescom

Michał Jodłowski, 4 sierpnia 2015, 17:20

Podczas tegorocznych targów gamescom w Kolonii zaprezentowano demo technologiczne, przedstawiające najnowsze biblioteki DirectX 12 w akcji pod Windowsem 10.

Wydano sterowniki AMD i NVIDIA pod Windows 10
Wydano sterowniki AMD i NVIDIA pod Windows 10

Michał Jodłowski, 30 lipca 2015, 11:25

Firmy AMD i NVIDIA wydały nowe, stabilne wersje sterowników do swoich kart grafiki, w pełni obsługujące system operacyjny Windows 10 oraz najnowsze biblioteki DirectX 12.

Windows 10 zadebiutował na rynku
Windows 10 zadebiutował na rynku

Kamil Zwijacz, 29 lipca 2015, 10:36

Windows 10, najnowszy system operacyjny koncernu Microsoft, zadebiutował na rynku. Przez pierwszy rok wszyscy posiadacze Windowsa 7, 8.1 i Windows Phone 8.1 mogą dokonać bezpłatnej aktualizacji OS-u.

Wydano nowe sterowniki AMD Catalyst, wspierające Windowsa 10
Wydano nowe sterowniki AMD Catalyst, wspierające Windowsa 10

Michał Jodłowski, 9 lipca 2015, 11:05

Firma AMD wypuściła nową, stabilną wersję sterowników AMD Catalyst, wspierających system operacyjny Windows 10 w wersji Technical Preview. Oprogramowanie rozszerza ponadto obsługę funkcji VSR o kilkanaście układów graficznych.

Zobacz nowe demo technologiczne DirectX 12 od NVIDII

Michał Jodłowski, 11 czerwca 2015, 11:25

W sieci pojawił się filmik z zapisem dema technologicznego firmy NVIDIA, demonstrujący możliwości bibliotek DirectX 12 i technologię śledzenia promieni w akcji.

DirectX 12 zwiększy znacząco wydajność Project CARS, ale tylko na PC
DirectX 12 zwiększy znacząco wydajność Project CARS, ale tylko na PC

Piotr Bicki, 29 maja 2015, 18:20

Jakiś czas temu szef studia Slightly Mad zasugerował, że najnowsza, dwunasta generacja bibliotek DirectX znacząco poprawi wydajność gry Project CARS na konsoli Xbox One. Okazuje się jednak, że nie jest to do końca prawda – wypowiedź dotyczyła bowiem wydania PC.

Wieści ze świata (Dirty Bomb, Bloodborne, Project CARS) 28/5/15
Wieści ze świata (Dirty Bomb, Bloodborne, Project CARS) 28/5/15

Łukasz Szliselman, 28 maja 2015, 12:54

Dziś piszemy m.in. o otwartych beta-testach gry Dirty Bomb, aktualizacji 1.04 do Bloodborne oraz wpływie DirectX 12 na wydajność Project CARS. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

MSI twierdzi, że Wiedźmin 3: Dziki Gon wykorzysta DirectX 12
MSI twierdzi, że Wiedźmin 3: Dziki Gon wykorzysta DirectX 12

Kamil Zwijacz, 22 kwietnia 2015, 18:00

Według artykułu opublikowanego w serwisie internetowym firmy MSI, wyczekiwana polska produkcja Wiedźmin 3: Dziki Gon wykorzysta biblioteki DirectX 12, które mają zadebiutować latem bieżącego roku wraz z systemem operacyjnym Windowsem 10.

Deus Ex: Mankind Divided – pierwszy filmowy trailer. Gra korzysta z nowego silnika, DirectX 12 oraz technologii TressFX 3.0
Deus Ex: Mankind Divided – pierwszy filmowy trailer. Gra korzysta z nowego silnika, DirectX 12 oraz technologii TressFX 3.0

Michał Kułakowski, 8 kwietnia 2015, 19:45

Twórcy Deus Ex: Mankind Divided opublikowali właśnie pierwszy filmowy trailer produkcji. Potwierdzili również, że gra korzystać będzie z możliwości zupełnie nowego silnika graficznego Dawn Engine, który zaoferuje wsparcie dla DriectX 12 oraz technologii TressFX 3.0.

Wieści ze świata (Wiedźmin 3: Dziki Gon, Star Citizen, Resident Evil 5) 31/3/15
Wieści ze świata (Wiedźmin 3: Dziki Gon, Star Citizen, Resident Evil 5) 31/3/15

Łukasz Szliselman, 31 marca 2015, 13:04

Dziś piszemy m.in. o rozdzielczości w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon na Xboksie One, postępach zbiórki społecznościowej na rzecz Star Citizen oraz niedziałającym lokalnym trybie współpracy w Resident Evil 5. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

3DMark oferuje pierwszy benchmark porównawczy z DirectX 12
3DMark oferuje pierwszy benchmark porównawczy z DirectX 12

Michał Jodłowski, 27 marca 2015, 17:00

Najnowsza wersja 3DMark w edycjach Advanced i Professional oferuje pierwszy na świecie test wydajności, dzięki któremu można porównać różnice między DirectX 12, DirectX 11 i AMD Mantle na swoim komputerze.

Windows 10 zadebiutuje latem
Windows 10 zadebiutuje latem

Kamil Zwijacz, 18 marca 2015, 14:26

Firma Microsoft zdradziła, że wyczekiwany system operacyjny Windows 10 zadebiutuje latem bieżącego roku w 190 krajach. Dodatkowo koncern ujawnił, że na darmową aktualizację starszych wersji OS-u mogą liczyć także użytkownicy nielegalnych kopii w Chinach. Nie wiemy, czy program obejmie także inne kraje.

„Prawie wszystkie nowe gry AAA są zepsute” twierdzi były pracownik Nvidii
„Prawie wszystkie nowe gry AAA są zepsute” twierdzi były pracownik Nvidii

Krzysztof Mysiak, 10 marca 2015, 15:35

W dyskusji o nowych API (m.in. DirectX 12), jaka rozgorzała na forum GameDev.net, pojawiła się ciekawa wypowiedź byłego pracownika firmy Nvidia. Stwierdził on, że prawie wszystkie gry AAA wychodzą „zepsute”, i wyjaśnił genezę wypuszczania przez producentów kart grafiki sterowników dla poszczególnych produkcji w czasie ich debiutów.