Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

mody / fanowskie projekty Najnowsze wiadomości i informacje

Modyfikacja gry Wiedźmin 3: Dziki Gon odtwarza prolog pierwszej części

Jakub Mirowski, 12 listopada 2017, 14:18

Moder Erxv wydał modyfikację do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, która pozwala na rozegranie pierwszych kilkudziesięciu minut z wydanej w 2007 roku pierwszej części trylogii. Prace nad modem trwały prawie rok.

VarusBiker Edition - potężny mod do Gothic II: Noc Kruka doczekał się spolszczenia

Adrian Werner, 8 listopada 2017, 12:59

Grupa Bractwo Spolszczenia udostępniła polską wersję VarusBiker Edition, czyli potężnego moda, który rozbudowuje Gothic II: Noc Kruka o nowe lokacje, opcje oraz zadania.

Returning 2.0 - nowy mod do Gothica II oferuje ponad 300 dodatkowych zadań

Góral, 6 listopada 2017, 09:03

Rosyjscy moderzy przygotowali rozbudowaną modyfikację do gry Gothic II. Returning 2.0 oferuje ponad 250 godzin rozgrywki, m.in. dzięki przeszło 300 nowym misjom.

Świat Gothica przeniesiony do gry The Elder Scrolls V: Skyrim

Ender, 29 października 2017, 17:01

W sieci ukazała się najnowsza wersja moda The Elder Scrolls V: Skyrim o nazwie Orpheus Project. Korzystając z silnika gry odtwarza on świat z pierwszej i drugiej części serii Gothic, wraz z kilkudziesięcioma questami, nowymi przedmiotami, a także aktorskim dubbingiem linii dialogowych.

Wieści ze świata (Battleborn, Little Big Adventure Remake) 23/10/2017

Movis, 23 października 2017, 12:49

Dziś piszemy o ostatniej aktualizacji strzelanki Battleborn i technologicznym demie projektu Little Big Adventure Remake. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Dark Interval: Part I odtwarza elementy, które nie trafiły do Half-Life 2 w sklepowej wersji

Góral, 21 października 2017, 14:36

Fani gry Half-Life 2 ucieszą się na wieść, że pojawiła się kolejna ciekawa modyfikacja, tym razem odtwarzająca elementy, które nie trafiły do sklepowej wersji gry.

Daggerfall Unity - fanowski remake klasycznego RPG grywalny od początku do końca

Entelarmer, 18 października 2017, 11:14

W sieci pojawiła się nowa wersja Daggerfall Unity - fanowskiej próby odświeżenia The Elder Scrolls II: Daggerfall. Twórcy zakończyli dodawanie głównego wątku gry, tak więc tytuł można już przejść od początku do końca.

Skyrim Together - obejrzyj rozgrywkę z moda, który doda co-op do The Elder Scrolls V: Skyrim

Adrian Werner, 16 października 2017, 11:25

W sieci pojawił się nowy zapis rozgrywki z projektu Skyrim Together, czyli fanowskiej modyfikacji, której celem jest dodanie trybu kooperacyjnego do gry The Elder Scrolls V: Skyrim.

Total War: Warhammer II - wsparcie dla modów od jutra

AlexB, 4 października 2017, 10:00

Studio Creative Assembly ogłosiło, że od jutra gra Total War: Warhammer II otrzyma oficjalne wsparcie dla modów tworzonych przez społeczność. Prace graczy będą rozprowadzane za pośrednictwem Steam Workshop.

Skyrim: Special Edition otrzyma tryb przetrwania

Aquma, 28 września 2017, 11:37

Skyrim: Special Edition otrzyma nowy tryb rozgrywki – survival mode – który zostanie udostępniony w ramach platformy Creation Club. Wersję beta tej znacząco utrudniającej zabawę nowinki można wypróbować na Steam już teraz.

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - ukazała się nowa wersja świetnego moda Misery

Góral, 24 września 2017, 11:08

Rozbudowana modyfikacja Misery do gry S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci doczekała się wersji 2.2. Mod zwiększa poziom trudności i realizm rozgrywki, poprawia grafikę i dodaje mnóstwo nowych elementów.

Half-Life - ukazał się mod Half-Life: Caged, stworzony przez byłego pracownika Valve

Góral, 23 września 2017, 12:51

Studio Future Games Select i Cayle George - były projektant z Valve Software - wydali darmową modyfikację Caged do kultowej strzelanki Half-Life, która wprowadza do słynnej produkcji nową kampanię.

Mody w Mount & Blade II: Bannerlord – twórcy odpowiadają na pytania

Aquma, 21 września 2017, 18:45

Twórcy Mount & Blade II: Bannerlord przygotowali kompleksowe, liczące 39 pytań FAQ, w którym zebrali najważniejsze informacje na temat funkcjonowania modów w ich nowej grze.

Zobacz kilka modów graficznych do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Góral, 10 września 2017, 12:52

Na kanale Candyland w serwisie YouTube opublikowano zestawienie kilku ciekawych modów graficznych do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Poprawiają one wygląd właściwie wszystkiego - od efektów cząsteczkowych aż po tekstury budynków.

Płatne modyfikacje od Bethesdy? „Nikt Was do niczego nie zmusza”

Vergil, 7 września 2017, 20:19

Pete Hines zajął oficjalne stanowisko w sprawie płatnych modyfikacji, które firma Bethesda rozpowszechnia za pośrednictwem programu Creation Club. Jego słowa można sprowadzić do stwierdzenia, że przecież „nikt do niczego nie zmusza graczy”.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - pojawiła się nowa wersja moda graficznego The Witcher 3 HD Reworked Project

Góral, 6 września 2017, 14:29

Moder Halk Hogan opublikował kolejną aktualizację moda graficznego The Witcher 3 HD Reworked Project do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. W wersji 4.8 pojawiła się m.in. ładniejsza woda i wysokiej jakości tekstury.

Fallout 4 z płatnymi modami

Góral, 29 sierpnia 2017, 13:13

Fallout 4 na PC-ty doczekał się wersji beta Creation Club (Klubu twórczości), czyli programu, w ramach którego sprzedawane są specjalne dodatki tworzone nie tylko przez dewelopera, ale i fanów gry. We wrześniu analogiczna usługa zostanie otwarta dla The Elder Scrolls V: Skyrim - Special Edition.

Powstaje projekt Elisium - role-playowy serwer do drugiego Gothica

Jakub Mirowski, 6 sierpnia 2017, 20:00

Powoli dobiegają końca prace nad projektem Elisium - serwerem do rozgrywki wieloosobowej do gry Gothic II: Noc Kruka, oferującym m.in. bardzo rozbudowany aspekt odgrywania konkretnych ról.

Fallout of Nevada - fanowska gra na silniku Fallout 2 doczekała się wersji anglojęzycznej

Adrian Werner, 6 sierpnia 2017, 13:23

Fallout of Nevada, czyli wyśmienita fanowska gra RPG na silniku Fallouta 2, doczekała się wreszcie wersji anglojęzycznej.

Devil's Pit Mod dodaje do Wiedźmina 3 nowe postacie, lokacje i przedmioty

Adrian Werner, 6 sierpnia 2017, 11:14

Ukazała się nowa wersja projektu Devil's Pit Mod. Dodaje on do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon nowe postacie, lokacje i przedmioty.

GTA V NaturalVision Remastered - kolejna odsłona fotorealistycznego moda już dostępna

AlexB, 3 sierpnia 2017, 10:10

Wczoraj swoją premierę miała modyfikacja NaturalVision Remastered do Grand Theft Auto V. Jej celem jest zbliżenie grafiki produkcji studia Rockstar do fotorealizmu i jak najlepsze oddanie prawdziwego klimatu południowej Kalifornii.

The Elder Scrolls III: Multiplayer - nowa aktualizacja moda dodaje postacie NPC

Góral, 30 lipca 2017, 10:05

Jeżeli od zawsze brakowało Wam multiplayera w The Elder Scrolls III: Morrowind, to dzięki modyfikacji The Elder Scrolls III: Multiplayer, która doczekała się nowej wersji, możecie wreszcie zasmakować zabawy wieloosobowej w kultowym RPG.

Znana z Army II i DayZ mapa Czarnoruś wiernie odtworzona w Minecrafcie

Aquma, 24 lipca 2017, 11:28

Mapa Czarnoruś, która pierwotnie pojawiła się grze Arma II, została odtworzona w Minecrafcie w skali 1:1. Twórca tego zachwycającego dokonania jest znany w serwisie Reddit pod nickiem Criand. Poświęcił na to zadanie – bagatela – 1800 godzin.

Wiedźmin 3 piękny jak nigdy - opublikowano mod The Witcher 3 HD Reworked Project w wersji 4.6

Góral, 22 lipca 2017, 11:35

Modyfikacja graficzna The Witcher 3 HD Reworked Project do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon doczekała się aktualizacji do wersji 4.6. Wprowadzono w niej zmiany w teksturach podłoża i rozmaitych elementach otoczenia, czyniąc hit studia CD Projekt RED jeszcze piękniejszym.

Just Cause 3: Multiplayer Mod już dostępny

Góral, 21 lipca 2017, 10:06

Na Steamie zadebiutowała modyfikacja Just Cause 3: Multiplayer, dodająca do gry Just Cause 3 tryb multiplayer przypominający GTA Online. Projekt dostępny jest oczywiście za darmo.

Just Cause 3: Multiplayer Mod zadebiutuje 20 lipca na platformie Steam

AlexB, 13 lipca 2017, 09:25

Po ponad roku prac znamy datę premiery wersji 1.0 modyfikacji, która dodaje tryb wieloosobowy do gry Just Cause 3. Zadebiutuje ona na platformie Steam w czwartek 20 lipca.

Projekt Liberty City in GTA V został anulowany

AlexB, 6 lipca 2017, 10:47

Zamieszania wokół modów do GTA V ciąg dalszy. Twórcy modyfikacji Liberty City in GTA V ogłosili, że prace nad nią zostały anulowane. Powodem tego jest naruszenie regulaminu studia Rockstar.

OpenIV znowu dostępne do pobrania - moderzy i Take-Two zakopali topór wojenny

Adrian Werner, 4 lipca 2017, 11:03

Na stronie OpenIV, czyli narzędzia moderskiego do gier studia Rockstar, przywrócono opcję pobrania programu. Kończy to zamieszanie, jakie w czerwcu wybuchło wokół modów do Grand Theft Auto V.

Modyfikacja Beyond Skyrim: Bruma pozwala na zwiedzenie pierwszego miasta Cesarskiej Prowincji

Jakub Mirowski, 3 lipca 2017, 09:29

Za sprawą moderów pracujących nad projektem Beyond Skyrim otrzymaliśmy modyfikację do gry The Elder Scrolls V: Skyrim, która pozwala na zwiedzenie znanego z Obliviona miasta Bruma i jego okolic.

Post Scriptum, mod do gry Squad w realiach II wojny światowej, ukaże się jako samodzielna gra

luckie, 26 czerwca 2017, 13:35

Twórcy modów do Battlefield 2 i Squad zapowiedzieli, że ich nowa produkcja zostanie wydana na Steamie na początku 2018 roku. Post Scriptum będzie wieloosobową strzelaniną osadzoną w realiach II wojny światowej.

Gothic II: Dzieje Khorinis - nowe informacje o prequelu serii Gothic

Góral, 26 czerwca 2017, 11:55

Studio SoulFire opublikowało materiał wideo z pytaniami i odpowiedziami na temat projektu Gothic II: Dzieje Khorinis - ogromnej modyfikacji, będącej prequelem całej serii Gothic.

Grand Theft Auto V - Take-Two daje zielone światło modom singleplayer; OpenIV wraca do życia

Góral, 24 czerwca 2017, 10:08

Firma Take-Two Interactive, po rozmowach ze studiem Rockstar Games, postanowiła zaktualizować swoją politykę dotyczącą modyfikacji. Wydawca nie będzie sprawiał problemów autorom projektów singleplayer. Do życia powracają też narzędzia OpenIV, które doczekały się małej łatki, najpewniej eliminującej błąd pozwalający na ingerowanie w multiplayer.

Rockstar wyjaśnia powody ograniczenia wsparcia dla modów w GTA V

Maiman, 16 czerwca 2017, 08:50

„Open IV pozwala na tworzenie modyfikacji, które negatywnie oddziałują na przyjemność płynącą z rozgrywki w GTA Online” – brzmi fragment oficjalnego oświadczenia Rockstar Games. Studio broni w ten sposób decyzji Take-Two Interactive dotyczącej „delegalizacji” popularnego narzędzia modderskiego – Open IV. Postanowienie zbiera już pierwsze żniwa.

Take-Two przeciwko modowaniu GTA – narzędzie OpenIV zostaje wycofane

luckie, 15 czerwca 2017, 10:36

OpenIV, bardzo popularne narzędzie do modowania GTA IV i GTA V, zostało wycofane. Jego twórcy otrzymali od firmy Take-Two Interactive list nakazujący zaprzestanie działalności.

Half-Life 2 wkrótce w wirtualnej rzeczywistości

Lavdrynka, 12 maja 2017, 12:24

Na Steam Greenlight pojawił się mod do Half-Life 2, który umożliwi rozgrywkę w wirtualnej rzeczywistości. Data wydania nie jest jeszcze znana, jednak z pewnością Half-Life 2 VR pozwoli na zabawę przy użyciu najnowszych wersji gogli HTC Vive i Oculus Rift.

S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha - Developer’s Cut - ukazała się ulepszona wersja klasycznego moda

Adrian Werner, 2 maja 2017, 09:36

Grupa Dezowave wypuściła S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha - Developer’s Cut, czyli ulepszoną i rozszerzoną wersję popularnego moda rekonstruującego pierwotną wizję gry S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl.

Wieści ze świata (Days Gone / Bend Studio, id Tech, Tomb Raider) 25/4/2017

Draug, 25 kwietnia 2017, 17:36

Dziś piszemy o dynamicznym rozrastaniu się pracującego nad Days Gone studia Bend, rozpoczęciu przez id Software prac nad kolejną generacją silnika id Tech (id Tech 7?) i o ulepszonej fanowskiej wersji pierwszego Tomb Raidera dostępnej w przeglądarce. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Modyfikacja Red Dead Redemption V została porzucona

Góral, 23 kwietnia 2017, 09:34

Kilka dni temu w sieci zrobiło się głośno na temat modyfikacji Red Dead Redemption V do gry Grand Theft Auto V, która miała przenieść mapę z RDR na PC-ty. Niestety firma Take-Two Interactive zakazała dalszego rozwoju projektu.

Wiosną w Minecrafcie pojawi się płatna zawartość tworzona przez graczy

Jakub Mirowski, 11 kwietnia 2017, 10:22

Firma Microsoft ogłosiła, że wraz z aktualizacją 1.1 Discovery w grze Minecraft pojawi się wirtualny rynek, na którym będzie można kupować za prawdziwe pieniądze nowe mapy, paczki tekstur czy minigierki, tworzone przez samych graczy.

S.T.A.L.K.E.R.: Noises of the Zone - zobacz kilka minut rozgrywki z remake'u S.T.A.L.K.E.R.-a

Góral, 5 kwietnia 2017, 09:27

W sieci pojawiło się kilkuminutowe nagranie z rozgrywką z gry S.T.A.L.K.E.R.: Noises of the Zone. Jest to fanowski remake S.T.A.L.K.E.R.-a, powstający przy użyciu technologii CryEngine.

Wieści ze świata (World of Warcraft: Legion, theHunter: Call of the Wild, Final Fantasy XIV, GTA V) 28/3/2017

Draug, 28 marca 2017, 17:15

Dziś piszemy o wypuszczeniu wielkiej aktualizacji 7.2 do World of Warcraft: Legion, zapowiedzi konsolowych portów theHunter: Call of the Wild (na PS4 i XOne), zdjęciu ograniczenia czasowego z wersji próbnej Final Fantasy XIV i o screenach z moda przenoszącego Liberty City do Grand Theft Auto V. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha - Developer's Cut ukaże się w kwietniu

Góral, 25 marca 2017, 07:38

Poznaliśmy termin premiery S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha - Developer's Cut - ulepszonej wersji słynnego moda z 2014 roku. Projekt ukaże się 26 kwietnia bieżącego roku.

Wieści ze świata (Red Dead Redemption / GTA V, Overwatch, Assassin’s Creed: Empire) 21/3/2017

Draug, 21 marca 2017, 18:07

Dziś piszemy o zapowiedzi moda przenoszącego mapę z Red Dead Redemption do Grand Theft Auto V, możliwym wypuszczeniu edytora map do gry Overwatch i o Assassin’s Creed: Empire umieszczonym w jednym z internetowych sklepów. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

4000 dolarów stypendium dla modderów ARK: Survival Evolved

jaauba, 28 lutego 2017, 14:30

Studio Wildcard, producent ARK: Survival Evolved, oferuje miesięczne stypendium w wysokości 4000 $ dla piętnastu autorów najciekawszych modyfikacji.

Valve powróci do tematu płatnych modów, zapowiada Gabe Newell

Jakub Mirowski, 11 lutego 2017, 10:54

Gabe Newell, współzałożyciel i dyrektor firmy Valve, zapowiedział, że ma zamiar ponownie poruszyć kwestię płatnych fanowskich modyfikacji na platformie Steam. Ostatnia próba w kwietniu 2015 roku zakończyła się spektakularnym fiaskiem.

Wiedźmin 3: Dziki Gon – nowa wersja moda Super Turbo Lighting do pobrania

Arantasar, 22 stycznia 2017, 14:22

Moder Essenthy Onigami udostępnił nową wersję moda Super Turbo Lighting do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Wersja 3.1.1 wprowadza zmiany w oświetleniu wszystkich regionów, zwiększając jednocześnie zasięg widzenia i usprawniając działanie modeli cieniowania.

Mod Long War 2 do XCOM 2 już dostępny

Góral, 19 stycznia 2017, 17:45

Ledwo co informowaliśmy o pierwszych szczegółach związanych z dużą darmową modyfikacją Long War 2 do gry XCOM 2, a tu projekt już zadebiutował na rynku.

XCOM 2 - mod Long War 2 wprowadzi zmiany w strategicznej warstwie gry

Góral, 18 stycznia 2017, 17:18

Studio Firaxis Games pochwaliło się modyfikacją do gry XCOM 2, nad którą pracuje ekipa Pavonis Interactive. Mod wprowadzi kilka poważnych zmian w strategicznej warstwie produkcji.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - wkrótce premiera nowej wersji moda Super Turbo Lighting

Góral, 16 stycznia 2017, 13:53

Moder Essenthy Onigami pracuje nad nową wersją znanego już Super Turbo Lighting Mod. Edycja 3.0 ukaże się wkrótce, a dziś możemy obejrzeć jej efektowny zwiastun.

FreeSO - fanowski remake The Sims Online zalicza falstart, ale twórca obiecuje powrót

luckie, 10 stycznia 2017, 13:46

Choć The Sims Online i jego reaktywowana iteracja EA-Land okazały się finansowymi klapami, fani zajęli się przywróceniem sieciowych Simsów. Wczesna wersja projektu FreeSO zadebiutowała nawet w ubiegły piątek, ale serwery nie wytrzymały pod naporem graczy chętnych do wypróbowania moda.