Wiadomości GRYOnline.pl 29 czerwca 2014

Ostatni dzień wakacyjnej wyprzedaży na Steamie

Ender, 29 czerwca 2014, 21:35

Własnie zaczął się ostatni dzień wakacyjnej wyprzedaży w serwisie Steam. Oznacza to, że w ofercie dnia tradycyjnie znalazły się wybrane przeceny z całego okresu trwania promocji. W sumie jest to aż 40 tytułów. Aktualne pozostają również specjalne upusty z dziesiątego dnia wyprzedaży.

Divinity: Grzech Pierworodny - edytor oraz mod Cow Simulator 2014

Ender, 29 czerwca 2014, 14:45

Aby pokazać możliwości rozbudowanego edytora poziomów gry Divinity: Grzech Pierworodny, deweloperzy przygotowali kilka modów, które wykorzystują możliwości programu. Jednym z nich jest Cow Simulator 2014, pozwalający wcielić się w rozrabiającą krowę.

Star Wars: Commander – LucasArts rzuca wyzwanie Clash of Clans

Adrian Werner, 29 czerwca 2014, 14:31

Studio LucasArts zapowiedziało Star Wars: Commander, czyli mobilną strategię wzorowaną na rozwiązaniach znanych z popularnego Clash of Clans.

World of Warcraft: Warlords of Draenor – zaproszenia do testów beta trafiają do pierwszych graczy

Ender, 29 czerwca 2014, 13:22

Blizzard rozpoczął wysyłanie zaproszeń do zamkniętych testów beta kolejnego rozszerzenia dla MMO World of Warcraft, zatytułowanego Warlords of Draenor. W pierwszej kolejności klucze rejestracyjne trafiają do weteranów, którzy od lat bawią się w Azeroth. W trakcie pierwszego etapu bety udostępnione zostały trzy nowe regiony, a także część opcji, które docelowo wprowadzi dodatek.

Tom Clancy's EndWar Online weszło w fazę alfa

Góral, 29 czerwca 2014, 13:06

Studio Ubisoft Shanghai rozpoczęło alfa testy gry strategicznej Tom Clancy's EndWar Online. By załapać się do zabawy należny zapisać się na oficjalnej stronie produkcji i brać udział w losowaniach kluczy. Przy okazji deweloperzy zaprezentowali rozgrywkę z nadchodzącej produkcji.

Destiny - koszt produkcji gry jest daleki od 500 mln dolarów

Góral, 29 czerwca 2014, 11:47

W maju firma Activision zdradziła, że strzelanka FPP Destiny pochłonie około 500 mln dolarów. Część osób błędnie zrozumiała, że taka ilość pieniędzy zostanie wydana tylko na produkcję i reklamę. Wątpliwości postanowił rozwiać Eric Osborne, szef marketingu w studiu Bungie, który wyjawił, że budżet samej produkcji jest daleki od ujawnionej kwoty. Pół miliarda dolarów to koszt nie tylko obecnych, ale także przyszłych inwestycji w rozwój marki.