Wiadomości GRYOnline.pl 26 sierpnia 2006

GOL na GC 2006: Red Steel i nie tylko, czyli co Wiidzieliśmy?

eLKaeR, 26 sierpnia 2006, 21:21

Interaktywne demo gry Red Steel, które firma Ubisoft Entertainment pokazała dziennikarzom na Games Convention 2006, to rzecz bezwzględnie warta uwagi. Prezentacja została bowiem przeprowadzona przy użyciu Wii, więc widzowie mogli ujrzeć w akcji rewolucyjny kontroler żyroskopowy – wybrańcy (wśród nich autor niniejszego tekstu) mieli nawet okazję pograć samodzielnie i to nie tylko w "Czerwoną Stal".

GOL na GC 2006: The Darkness

Krzysztof Gonciarz, 26 sierpnia 2006, 19:47

The Darkness to next-genowy projekt studia Stabreeze, autorów zaskakująco dobrego Chronicles of Rydzyk, ahm, Riddick. Oparty jest on, jak część czytelników niewątpliwie kojarzy, na komiksie firmy Top Cow, opowiadającym historię mafijnego chłopca od brudnej roboty, Jackie’ego Estacado.

GOL na GC 2006: Bioshock

Krzysztof Gonciarz, 26 sierpnia 2006, 18:08

Bioshock został po tegorocznych targach E3 zapamiętany przez dziennikarzy z całego świata jako tytuł, który trzeba mieć na oku ze zdecydowanym priorytetem. „Naszą tajemnicą jest ciasto”, a w zasadzie to klimat, przywołujący psychodeliczne i zakręcone doświadczenia w rodzaju klasycznego Sanitarium.

GOL na GC 2006: Medieval II: Total War

eLKaeR, 26 sierpnia 2006, 17:55

Nie tylko Virtua Tennis 3 zechciała nam pokazać korporacja Sega w trakcie dobiegających końca targów Games Convention 2006. Przedstawiciel owej firmy zaprezentował nam bowiem w Lipsku także grę Medieval II: Total War, której komercyjna premiera powinna nastąpić w listopadzie bieżącego roku. Zobaczyliśmy zarówno planowanie strategiczne na mapie średniowiecznej Europy, jak i dwie wirtualne bitwy.

GOL na GC 2006: Alone in the Dark

Krzysztof Gonciarz, 26 sierpnia 2006, 16:59

Długo i gromko śmiałem się, gdy usłyszałem o osadzeniu akcji najnowszej części Alone’a w nowojorskim Central Parku. Taki to bowiem setting dla survival-horroru, jak skąpane w mroku, krakowskie Planty, o Błoniach to już nawet nie wspominając...

Gran Turismo HD przygotuje nas na przyjęcie Gran Turismo 5

Jiker, 26 sierpnia 2006, 14:55

Redaktorzy ostatniego numeru magazynu Weekly Famitsu przeprowadzili interesujący wywiad z Kazunori Yamauchim, szefem firmy Polyphony Digital,. Oznajmił on, że tytuł gry Gran Turismo HD został oficjalnie zatwierdzony. Stwierdził również, że GT HD nie można traktować jako kolejnej, next-genowej wersji popularnej serii gier wyścigowych.

Wersja demonstracyjna Assassin's Creed na początku przyszłego roku

Jiker, 26 sierpnia 2006, 14:14

Claude Langlais, jeden z dyrektorów studia UbiSoft Montreal, ogłosił, że zanim przygodowa gra akcji pt. Assassin’s Creed zostanie wydana, na rynek trafi wersja demonstracyjna. Będą mogli w nią zagrać jedynie właściciele konsoli PLAYSTATION 3.

Świetna sprzedaż Final Fantasy III

Jiker, 26 sierpnia 2006, 13:35

Okazało się, że 400.000 zamówień przedpremierowych gry Final Fantasy III na konsolę Nintendo DS to nie wszystko, na co stać było Japończyków i przedstawicieli innych nacji, zamieszkujących Kraj Kwitnącej Wiśni. Oficjalna premiera gry przyciągnęła do sklepów kolejnych fanów gry.

Disgaea zmierza ku konsoli PSP

Jiker, 26 sierpnia 2006, 11:27

Japońskie studio developerskie Nippon Ichi Software ogłosiło, iż pracuje aktualnie nad konwersją Disgaea: Hour of Darkness na konsolę PSP. Gra, pierwotnie wydana na PlayStation 2, ukaże się na japońskim rynku już 30 listopada 2006 roku.

SNK Playmore na targach Tokyo Game Show 2006

Jiker, 26 sierpnia 2006, 11:01

Japońska firma SNK Playmore ogłosiła listę gier, które zaprezentuje podczas zbliżających się targów Tokyo Game Show 2006. W oczy rzuca się przede wszystkim zapowiedź nowej-starej gry z serii Fatal Fury, która stanie się niedługo częścią usługi Xbox Live Arcade.

Pierwsza oficjalna obniżka ceny Xboxa 360 stała się faktem

Jiker, 26 sierpnia 2006, 10:27

Kilkadziesiąt godzin temu przekazaliśmy Wam informację o brytyjskiej obniżce ceny konsoli Xbox 360 w wersji Core, zarządzonej przez tamtejsze sklepy. Okazało się, co ogłosili sami sprzedawcy, że była to jednak decyzja Microsoftu, a nie tylko działanie, na które zdecydowali się sami handlowcy.