Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Wiadomości GRYOnline.pl 30 maja 2006

Poradnik: Desperados 2: Cooper’s Revenge

Redakcja GRYOnline.pl, 30 maja 2006, 21:14

Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry Desperados 2: Cooper’s Revenge. Poradnik powstał w głównej mierze z myślą o mniej zaawansowanych graczach, którzy nie mieli do czynienia z pierwszą częścią gry Desperados. Sądzę jednak, iż zainteresuje on również weteranów tego typu produkcji, gdyż powstał w oparciu o najwyższy dostępny poziom trudności (Hard). Poniższy poradnik składa się z dokładnego opisu wszystkich misji gry.

Co planują twórcy Far Cry’a?

Harpen, 30 maja 2006, 19:01

Cevat Yerli, czyli CEO Crytek Studios ostatnimi czasy oficjalnie poinformował, że najnowsza produkcja twórców Far Cry’a, czyli Crysis, pojawi się wyłącznie na komputerach klasy PC. Wobec powyższego intrygujące jest ogłoszenie znajdujące w dziale praca na witrynie internetowej niemieckiej firmy. Otóż wśród wolnych stanowisk znajduje się to przeznaczone dla programisty gier na PlayStation 3.

Square Enix niezadowolone ze swoich nowych serii

Elrond, 30 maja 2006, 15:50

Mimo 14% wzrostu przychodów w zeszłym roku finansowym, firma Square Enix zamierza szukać innych niż gry komputerowe, obszarów swojej "ekspansji". Jak powiedział jej prezes, pan Yoichi Wada, w wywiadzie udzielonym redaktorom serwisu Gamasutra, jednym z powodów takiej decyzji jest niepowodzenie poszerzenia portfolio swoich produktów rozrywki elektronicznej.

Halo 2 bez pojedynków pomiędzy posiadaczami PeCetów i Xboksów

Krystian Smoszna, 30 maja 2006, 14:53

Przedstawiciele firmy Bungie Studios postanowili wyjaśnić graczom dwie najbardziej interesujące ich kwestie, związane z konwersją Halo 2 na PC. Pierwsza z nich dotyczy współpracy programu z kartami graficznymi, które nie będą obsługiwać DirectX 10, natomiast druga – rywalizacji w trybie multiplayer pomiędzy posiadaczami różnych platform sprzętowych.

Deck 13 planuje stworzyć sequel Ankh: Tales of Mystery

Krystian Smoszna, 30 maja 2006, 13:44

Kilka tygodni temu na łamach naszego serwisu pojawiła się wiadomość, w której poinformowaliśmy Was o pracach nad oficjalnym rozszerzeniem gry Ankh: Tales of Mystery, która na rynku elektronicznej rozrywki zadebiutowała w listopadzie ubiegłego roku. Wydawałoby się, że dodatek będzie wystarczającym uzupełnieniem historii opowiedzianej w pierwowzorze...

Spektakularny sukces gry New Super Mario Bros. w Japonii

Krystian Smoszna, 30 maja 2006, 11:14

Mario – największa maskotka firmy Nintendo – po raz kolejny podbił serca Japończyków. Nawet wydany w 1996 roku produkt o nazwie Super Mario 64 nie miał tak spektakularnego wejścia na tamtejszy rynek, jak najnowsza odsłona cyklu Super Mario Bros. Gra przeznaczona na konsolę Nintendo DS, okazała się w Kraju Kwitnącej Wiśni prawdziwym hitem.

Pierwszy Tomb Raider powraca

Łosiu, 30 maja 2006, 10:40

Od pewnego czasu na różnych stronach fanowskich poświęconych serii Tomb Raider pojawiają się spekulacje związane z tajemniczym projektem przygotowanym przez SCi/Eidos z okazji 10-lecia tego cyklu. Nie inaczej jest i dziś, choć tym razem, „informatorzy” dość precyzyjne określają rocznicowy tytuł.

X-Men: Ostatni Bastion podbija amerykański ranking Box Office

Krystian Smoszna, 30 maja 2006, 10:19

Ogromnym sukcesem komercyjnym zakończyła się premiera filmu X-Men: The Last Stand (X-Men: Ostatni Bastion) w Stanach Zjednoczonych. Podczas pierwszych trzech dni wyświetlania na ekranach amerykańskich kin, obraz Bretta Ratnera zarobił ponad 107 milionów dolarów.

Shigeru Miyamoto potwierdza obecność funkcji generowania swojej własnej podobizny w grach na Wii

Jiker, 30 maja 2006, 09:48

Shigeru Miyamato, znany prawdopodobnie wszystkim twórca gier z serii Super Mario, The Legend of Zelda, czy też Donkey Kong, potwierdził dotychczasowe szczątkowe informacje traktujące o opcji pozwalającej zaimplementować do gry Wii Sports własną podobiznę.

Koniec marzeń o grze Snow?

Krystian Smoszna, 30 maja 2006, 09:37

Absencja gry Snow podczas tegorocznej edycji targów E3 okazała się nieprzypadkowa. Przedstawiciele niemieckiego oddziału koncernu Take-Two Interactive poinformowali wczoraj, że dalsze prace nad programem zostały przerwane, co oznacza anulowanie projektu.

W świecie Heroes of Might and Magic V - cz.2

Elrond, 30 maja 2006, 09:30

Zgodnie z niepisaną tradycją, wszelkie ważniejsze wydarzenia naszego ojczystego podwórka rozrywki elektronicznej znajdują odbicie na łamach naszego serwisu w specjalnych cyklach newsów. Nie mogło stać się inaczej w przypadku piątej części strategii w klimatach fantasy, Heroes of Might and Magic, która swoją polską premierę będzie miała 8 czerwca.

Conan w rękach FunComu przez najbliższe dwanaście lat

Krystian Smoszna, 30 maja 2006, 08:40

Age of Conan: Hyborian Adventures nie będzie jedyną produkcją z gatunku MMO, nawiązującą do prozy Roberta E. Howarda, jaką w przyszłości zamierza nam zaprezentować firma Funcom. W opublikowanym wczoraj oświadczeniu prasowym możemy przeczytać, że Norwegowie przedłużyli licencję na tworzenie tego typu programów.

Tokyo Xtreme Racer wkrótce na platformie X360

eLKaeR, 30 maja 2006, 07:55

Rynkowy żywot wyścigowej serii Tokyo Xtreme Racer rozpoczął się jeszcze w ubiegłym dziesięcioleciu na platformie Dreamcast. Całkiem niedawno firma Genki wypuściła kolejną odsłonę owego cyklu, zatytułowaną Tokyo Xtreme Racer DRIFT i przeznaczoną dla PlayStation 2. Natomiast teraz developerzy skupiają się na pozycji, noszącej nazwę Tokyo Xtreme Racer X i dedykowanej konsoli Xbox 360.

Kamera dla Xboxa 360 trafi do sklepów we wrześniu

BK, 30 maja 2006, 07:50

Zapowiadana od jakiegoś czasu nowa kamera, przeznaczona dla konsoli Xbox 360, powinna pojawić się na półkach sklepowych już 19 września tego roku. Data ta dotyczy zarówno Europy, jak i Stanów Zjednoczonych.

Rumble Pak dla DS Lite już w sprzedaży

BK, 30 maja 2006, 07:30

Japoński oddział koncernu Nintendo właśnie rozpoczął sprzedaż urządzenia Rumble Pak, przeznaczonego dla nowej wersji ich przenośnej konsoli wyposażonej w dwa ekrany, czyli DS Lite.

Tekken: Dark Resurrection razem ze specjalną nakładką na pad kierunkowy

eLKaeR, 30 maja 2006, 07:07

Standardowy d-pad konsoli PSP rozpoznaje wprawdzie osiem różnych kierunków, ale składa się właściwie tylko z czterech przycisków. Takie rozwiązanie niekoniecznie będzie wygodne podczas zabawy z bijatyką pt. Tekken: Dark Resurrection i właśnie dlatego pracownicy korporacji Namco wymyślili dość osobliwe wyjście z sytuacji.