Opcja respec w No Rest for the Wicked trafi do gry, mimo że nie wszyscy uważają, że jest potrzebna

No Rest for the Wicked daje graczowi dużo możliwości, jeśli chodzi o buildy. Do niedawna trzeba było być pewnym swojego wyboru, bo zmiana ścieżki rozwoju swojej postaci wymagała ogromnego nakładu środków. Niedługo się to zmieni, a dokładnie po dodaniu opcji respec.

Opcja respec w No Rest for the Wicked trafi do gry, mimo że nie wszyscy uważają, że jest potrzebna
Źródło fot. Moon Studios
i

Najnowsze RPG Moon Studios oddaje nam do dyspozycji pokaźny arsenał. Miecze, topory, sztylety każdego rodzaju, broń dystansową, drzewcową, zaklęcia i wiele innych. Brzmi super, ale niestety, kiedy zdecydujecie się na przykład używać dwuręcznego oręża to bardzo ciężko będzie się wam przerzucić na choćby kostury. Oręż wymaga statystyk na wysokim poziomie, a nie da się bez ogromnych ilości gridnu, mieć kilku z nich odpowiednio rozwiniętych. Odpowiedzią może być możliwość respecu, która niedawno została zapowiedziana.

„Musicie się napracować nad swoimi buildami”

Ratować świat można na różne sposoby. Jak wspomniałem wyżej No Rest for the Wicked daje ich całkiem sporo. Nie wszystkim graczom podoba się to, że pomimo różnorodności są oni w pewien sposób przymuszani do przechodzenia całej kampanii z jednym buildem. Obecnie najłatwiejszą metodą na przetestowanie czegoś innego jest zaczęcie nowego zapisu.

Jest to nieco zniechęcające, bo nie wszyscy mają czas i ochotę zaczynać świeżą, słabą postacią, by pobawić się czymś innym. Mimo to część społeczności krzywo patrzy na możliwość przekalibrowania swojej postaci. Uznają oni, że jeśli zostanie ona dodana w zły sposób to gra stanie się trochę gorsza.

Pierwszym argumentem jest to, że metoda ta będzie zbyt łatwo dostępna i będzie można skakać z builda na build.

Mówią, że będzie trudno, ale wydaje mi się, że ceną będzie ichor.. Farmcie nowe Realms i zobaczycie, że jak łatwe się to stanie.

- DarthHuggyBear

Zdecydowana większość jednak chce mieć taką możliwość, ale ukrytą właśnie za odpowiednimi wymaganiami.

Fajnie by było gdyby respec skalował się z poziomem postaci, na początku możesz naprawić błędne decyzje, ale zmiana całej postaci dużo by kosztowała

- SpitzkopfRandy

Tak długo jak będzie to rzadkie/drogie to super zmiana. Jakby dodali obszar treningowy do sprawdzania jak działa broń czy runa zanim zdecydujesz się na jej używanie też byłoby fantastycznie

- Pandatrain

Pojawiły się też wszystkie inne możliwe opinie. Niektórzy nie chcą respecu, bo nie, inni lubią grind i tworzyć nowe postacie do każdego stylu gry, a część chciałaby go łatwo dostępnego bez żadnych ograniczeń.

Możliwość ponownego rozdania swoich punktów została, powiedzmy, zapowiedziana podczas wczorajszego streamu Rhykkera. Podczas jego rozgrywki w No Rest for the Wicked do jego czatu dołączył użytkownik moonstudiostm, czyli jeden z deweloperów. Odpowiadał on na pytania Rhykkera i innych oglądających.

Jedno pytanie dotyczyło właśnie możliwości respecjalizacji postaci. W odpowiedzi twórca potwierdził, że do gry zmierza taka mechanika i będzie ona odpowiednio kosztowna. Nie wiadomo, kiedy dokładnie zostanie ona dodana i jaki będzie jej koszt, ale już teraz studio ma spory feedback na podstawie, którego można nanieść zmiany.

Więcej na temat:   Różności

Wszyscy bossowie Elden Ring pokonani na maksymalnej trudności, i to postacią na pierwszym levelu. Wyczyn tej graczki to coś wyjątkowego

To kolejny wyczyn godny księgi rekordów Elden Ringa. Fani produkcji FromSoftware po raz kolejny przechodzą samych siebie.

Wszyscy bossowie Elden Ring pokonani na maksymalnej trudności, i to postacią na pierwszym levelu. Wyczyn tej graczki to coś wyjątkowego

Mogliście spędzić setki godzin w Fallout 4, ale o tym pewnie i tak nie wiedzieliście. Fani są w szoku po odkryciu ukrytej funkcji VATS

Jeżeli nie znaliście tego triku wcześniej, to eksplorowanie świata Pustkowia stanie się nagle o wiele łatwiejsze.

Mogliście spędzić setki godzin w Fallout 4, ale o tym pewnie i tak nie wiedzieliście. Fani są w szoku po odkryciu ukrytej funkcji VATS

Fan Assassin's Creed przetłumaczył notatkę z trailera Shadows, która może sugerować jaką historyczną postać spotkamy w grze

Możliwe, że Yasuke nie będzie jedyną osobistością z kart podręczników, jaką Ubisoft uwzględnił w japońskiej odsłonie serii.

Fan Assassin's Creed przetłumaczył notatkę z trailera Shadows, która może sugerować jaką historyczną postać spotkamy w grze